Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.16.2022.SG Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

Szymon Grabowski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2022 17:57:00
Składania : 25-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 25-11-2022 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:


Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

 

I.        Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

 

II.      Zakres przedmiotowy zamówienia:

Dostawa do siedziby Zamawiającego 15 (słownie piętnastu) sztuk komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1).

 

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

  • Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy oferent składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy oraz wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 stanowiący potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego.

IV.      Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

V.        Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI.      Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII.     Zamawiający zastrzega prawo:

a)      swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b)      odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)       zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f)        wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VIII.   Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2022 r. o godz. 10.00.

IX.       Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

X.         Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2022 r. r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.

XI.       Termin związania ofertą – 14 dni.

XII.     Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Biura Informatyki:

Mirosław Domysławski, Szymon Grabowski,

XIII.   Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_1.pdf pdf 151.31 2022-11-18 17:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 KOmputer przenośny wg. specyfikacji przedmiotu zamówienia 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 411