Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2022 17:57:00 |
Składania : | 25-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-11-2022 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:
„Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR””
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
Dostawa do siedziby Zamawiającego 15 (słownie piętnastu) sztuk komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem na potrzeby realizacji grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”o minimalnych parametrach określonych w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1).
III. Warunki udziału w postępowaniu:
IV. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2022 r. o godz. 10.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2022 r. r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą – 14 dni.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są pracownicy Biura Informatyki:
Mirosław Domysławski, Szymon Grabowski,
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty