- Strona główna
- Postępowanie ID 690868
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ROZŁADUNEK KRUSZYWA Z WAGONÓW KOLEJOWYCH DLA COLAS POLSKA DLA WMB BÓR
Wystawiający
-
UżytkownikMarek Smukała
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-16 12:42:00
-
Składania2022-12-02 12:42:00
-
Otwarcie ofert2022-12-06 12:47:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo!
COLAS Polska Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty dla realizacji zadania pn.: ROZŁADUNEK KRUSZYWA Z WAGONÓW KOLEJOWYCH DLA COLAS POLSKA DLA WMB BÓR (Wytwórnia
Mas Bitumicznych w Borze, Rudna Mała 17, 36-060 Głogów Małopolski)
1. ZAMAWIAJĄCY:
COLAS Polska Sp. z o.o.
ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie
osoba do kontaktu:
Dariusz Ziemba, M: +48 510 032 601, E: dariusz.ziemba@colas.pl
Marek Smukała, M: +48 510 023 532, E: marek.smukala@colas.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (podział ze względu na miejsce rozładunku)
a. Miejsce rozładunku:
- miejsce rozładunku/załadunku: bocznica kolejowa w Głogowie Małopolskim
- miejsce docelowego rozładunku: Wytwórnia Mas Bitumicznych w Borze, Rudna Mała 17, 36-060 Głogów Małopolski
b. Zakres czynności:
- rozładunek kruszywa z wagonów podstawionych na bocznicy kolejowej na samochody samowyładowcze
- transport kruszywa z punktu rozładunku (bocznicy) na plac na terenie Wytwórni Mas Bitumicznych w miejsce wskazane przez COLAS Polska (odległość transportu w jedną stronę ok. 2,5 km)
- oczyszczenie wagonów z pozostałości kruszywa i innych zanieczyszczeń
- utrzymanie bocznicy i platformy rozładunkowej w należytej czystości
c. Czasokres i warunki rozładunków:
- Poniedziałek – sobota od godz. 6:00 do 18:00 zgodnie z podstawieniami (w zależności od potrzeb COLAS Polska), za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
- COLAS Polska informuje na bieżąco Zleceniobiorcę o planowanym załadunku wagonów
- Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpoczęcia rozładunku w przeciągu 1 godziny od momentu poinformowania Zleceniobiorcy o podstawieniu składu pod rozładunek. Zleceniobiorca w takim przypadku zobowiązany jest ukończyć realizację rozładunku wahadła w ciągu 8 godzin.
- Zleceniobiorca nie jest obciążany opłatą za korzystanie z bocznicy/podstawienie wagonów, jeśli rozładunku dokona zgodnie z punktem powyżej
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do zapewnienia mocy przerobowej zdolnej do rozładowania i dostarczenia na teren WMB następującej ilości kruszywa: między 1800 - 3300 Mg dziennie
d. Przewidywana ilość oraz terminy dostaw kruszywa:
- łączna przewidywana ilość 20 tyś TON
- rozpoczęcie rozładunków marzec 2023
e. Przewoźnik materiału: głownie PKP Cargo oraz FREIGHTLINER
4. DODATKOWE WARUNKI DOT. ZAMÓWIENIA
a. TERMIN UMOWY: do 31.12.2023
b. UBEZPIECZENIE: oferent zobowiązany jest posiadać właściwe ubezpieczenie OC od skutków błędów przy realizacji przedmiotu zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i pracowniczym pozwalającym do zrealizowania zadań określonych przedmiotem zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym.
- Ofertę należy przesłać do 02.12 2022 r. godz. 12:00
- Termin ważności oferty: 45 dni
- Sposób rozliczenia: Termin płatności 30 dni, podstawą wystawienia faktury jest protokół PO Zamawiającego
- Tabela do uzupełnienia
- SIWZ
- Plan sytuacyjny
- w sprawach handlowych Marek Smukała tel. + 48 510 023 532; e-mail: marek.smukala@colas.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?