Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AT.ZP.271.32.2022.MW Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku w okresie od 02.01.2023 r. - 31.12.2023 r.

Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2022 09:33:00
Składania : 24-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 236.73 2022-11-16 09:33:00 Postępowanie
SWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI.zip zip 1056.9 2022-11-16 09:33:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 773.05 2022-11-24 13:38:02 Publiczna wiadomość
wybór cz. 3 - strona.pdf pdf 845.69 2022-12-06 14:45:09 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz.1, 2 i 4 na stronę.pdf pdf 680.17 2022-12-09 08:52:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-09 08:52 Marcin Weitmann INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZ. I; II i IV

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-06 14:45 Marcin Weitmann INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZ. III

wybór cz. 3 - strona [...].pdf

2022-11-24 13:38 Marcin Weitmann INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2022-11-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 180.810,00 zł brutto, w tym: na część 1: 64.308,00 zł; na część 2: 29.000,00 zł; na część 3: 74.300,00 zł; na część 4: 13.202,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 396