Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.546.2022 Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2022 09:29:00
Składania : 23-11-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. 


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonych:

- Opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarami;

- Istotnych postanowieniach umownych;



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664 467 956   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
MALOWANIE - PRZEDMIAR.pdf pdf 69.19 2022-11-17 09:29:00 Postępowanie
WYMIANA WYKŁADZINY - PRZEDMIAR.pdf pdf 42.63 2022-11-17 09:29:00 Postępowanie
WYKAZ USŁUG.pdf pdf 30.31 2022-11-17 09:29:00 Kryterium
POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI.pdf pdf 71.38 2022-11-17 09:29:00 Kryterium
Istotne postanowienia umowy.pdf pdf 105.16 2022-11-17 09:29:00 Kryterium

Komunikaty

2022-11-23 14:53 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto, którego przedmiotem jest: „Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładziny w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. (ID 690574)" wpłynęły 2 oferty. Jednocześnie informujemy, że w wyniku postępowania jako najkorzystniejszą pod względem oceny ofert: 80% cena, 20% możliwość realizacji prac w weekendy - wybrano ofertę firmy: Filip Miedziarek 61-059 Poznań, Górska 8, która podała łączną wartość oferty brutto w wysokości: 62 536,89 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset trzydzieści sześć zł 89/100 brutto) oraz zaoferował możliwość realizacji prac w weekendy.
2022-11-18 11:39 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie o treści:
"Dzień dobry, w przedmiarze nie mamy wyszczególnione pomieszczenia w jaki sposób wpisać ceny w tabelę z numerami pokoi ?."

Odpowiedź:
W załączonych w postepowaniu przedmiarach zostały określone zbiorczo prace malarskie dla wszystkich pokojów i oddzielnie prace związane z wymianą wykładziny. Z uwagi na podział całości zamówienia na części umożliwiające realizację zadania w poszczególnych terminach, Zamawiający wymaga podania cen realizacji prac w częściach odpowiadających pomieszczeniom określonym w ogłoszeniu o zamówieniu.
W celu uniknięcia błędu Zamawiający poniżej podaje powierzchnię poszczególnych pokojów objętych zamówieniem:
p. 72 - 12 m2
p. 69 - 30,8 m2
p. 67a - 12,5 m2
p. 65 - 17,1 m2
p. 63 - 21,7 m2
p. 57 - 37,1 m2
p. 55 - 15 m2
p. 52 - 19,7 m2
p. 48 - 42,4 m2
p. 7 - 18,6 m2
p.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Malowanie pomieszczeń biurowych nr 67a i 72 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej i okiennej oraz malowanie pomieszczenia biurowego nr 7 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej, okiennej i wymianą wykładziny wg. załączonych przedmiarów robót 1 robota budowlana - (0)
2 Malowanie pomieszczeń biurowych nr 65 i 69 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej i okiennej oraz malowanie pomieszczenia biurowego nr 48 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej, okiennej i wymianą wykładziny wg. załączonych przedmiarów robót 1 robota budowlana - (0)
3 Malowanie pomieszczeń biurowych nr 52 i 55 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej i okiennej oraz wymianą wykładziny wg. załączonych przedmiarów robót 1 robota budowlana - (0)
4 Malowanie pomieszczeń biurowych nr 57 i 63 wraz z malowaniem stolarki drzwiowej i okiennej oraz wymianą wykładziny wg. załączonych przedmiarów robót 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Możliwość realizacji prac w weekendy 20% Możliwość realizacji prac w weekendy (tj. od piątku od godz.15:00 do poniedziałku do godz. 4:00). W celu potwierdzenia proszę wpisać "TAK". W celu zaprzeczenia proszę wpisać "NIE". (0)
3 Termin realizacji zadania 1 - do 9.12.2022 włącznie. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji zadania 2 - do 13.12.2022 włącznie. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji zadania 3 - do 20.12.2022 włącznie. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji zadania 4 - do 08.01.2023 włącznie. Prosimy potwierdzić wpisując słowo "Akceptuję" (0)
7 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując słowo "Akceptuję" (0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
9 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując słowo "Akceptuję"

Istotne postanowieni [...].pdf

(0)
10 Wizja lokalna - Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego. W celu umówienia się na wizję prosimy o kontakt pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty potwierdzenia dokonania wizji zgodnie z załączonym formularzem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

POTWIERDZENIE PRZEPR [...].pdf

(0)
11 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania Wykonawca wykonał przynajmniej JEDNĄ usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15000,00 zł netto. W celu wykazania spełnienia tego warunku proszę o dołączenie "Wykazu usług" w oparciu o załączony formularz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa taka została zrealizowane (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.pdf

(0)
12 Referencje - W celu wykazania, iż usługa wyszczególniona w "Wykazie usług" w kryterium "Doświadczenie" została wykonana należycie należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa ta była realizowana, że usługa ta została zrealizowana należycie. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy usługa wyszczególniona w Wykazie wykonanych usług była świadczona na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 297