Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa 18 szt komputerów typu HP z systemem Win 10 oraz pakietu Office

Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2022 13:10:00
Składania : 22-11-2022 09:52:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o. 71-682 Szczecin, ul Golisza 10, wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 851-26-24-854, kapitał zakładowy – 222 334 500,00, kieruje do Państwa firmy zapytanie ofertowe na realizację poniższego  zamówienia.

Zamawiający informuje, iż powyższe postępowanie jest prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora Generalnego ZWiK Spółka z o.o. w sprawie: Instrukcji udzielania zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej 130 000 zł dla dostaw realizowanych przez Dział Zaopatrzenia – z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 wspomnianej ustawy.

 Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 935 ze zm.) oraz Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str.1, z późn. zm.).

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

Dostawa 18 szt komputerów typu HP z systemem Win 10 oraz pakietu Office o parametrach szczegółowych jak w załączeniu.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1. Termin płatności:  30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona płatności za dostarczony towar w mechanizmie podzielonej płatności

2. Warunki dostawy: Magazyn Główny ul. 1 Maja 37 71-627 Szczecin. 

3. Termin dostawy preferowany przez zamawiającego: do końca grudnia 2022r.

4.   Wykonawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji drogą elektroniczną e-mail: d.zakrzewski@zwik.szczecin.pl. lub em@zwik.szczecin.pl 

5.  Termin związania ofertą: 30 dni

6.  Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy OPEN NEXUS lub  w przypadku braku możliwości złożenia oferty na platformie w formie elektronicznej na adres: d.zakrzewski@zwik.szczecin.pl . Złożona oferta zostanie dodana przez zamawiającego pod warunkiem, że wpłynie do zmawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 

7   Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na  wszystkie lub wybrane przez siebie pozycje

8. Cena oferty ma być podana w polskich złotych lub w euro i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Koszty, których wykonawca nie ujął w ofercie, nie zostaną odrębnie opłacone przez zamawiającego i uważać się będzie, że zostały ujęte w ofercie cenowej przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna być wyliczona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

9. Na potrzeby porównania i oceny ofert  cena netto podana w euro zostanie przeliczona przez  platformę OPEN NEXUS po aktualnie obowiązującym kursie. Cena netto za przedmiot zamówienia w złotych polskich otrzymana w wyniku powyższego przeliczenia stanowić będzie cenę netto, jaką zamawiający przyjmie na potrzeby porównania i oceny ofert. 

10. W przypadku wykonawców, którzy złożyli ofertę w euro, rozliczenia będą prowadzone w polskich złotych (Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT w polskich złotych). Cena podana w euro ma zostać przeliczona na złote polskie według kursu średniego NBP dla wybranej waluty publikowanego w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wystawienia faktury VAT. Różnica pomiędzy kursem z dnia przeliczenia oferty, o którym mowa w pkt 9, a kursem z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury VAT stanowi ryzyko wykonawcy i zamawiającego.

11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 

12. Wszelkich informacji udziela p. Dominik Zakrzewski tel. 91-44-26-314; 695 150 256.

13. Wykonawca nie musi użyć niniejszego formularza, ale musi w stworzonym przez siebie dokumencie zamieścić m.in. następujące informacje: nazwę przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową netto, termin płatności, termin dostawy, termin związania ofertą.

14. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych, to jest przewidujących odmienny niż określony w zapytaniu ofertowym sposób wykonania zamówienia. Oferty wariantowe nie będą rozpatrywane.

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru najkorzystniejszej ofert na zestaw komputerowy oraz oprogramowanie Office

17. W przypadku problemów związanych z obsługą platformy zakupowej OPEN NEXUS należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 18. Faktury za dostawy mają być wystawiane odrębnie za zespoły komputerowe i za części oraz składniki.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Dostawa komputerów typu HP z systemem Win 10 oraz pakietu Office wer 2.docx docx 21.8 2022-11-16 13:10:00 Postępowanie
PassMark - CPU Benchmarks 2022-03-11.pdf pdf 814.32 2022-11-16 13:10:00 Postępowanie
PassMark - CPU Benchmarks 2022-03-18.pdf pdf 266.3 2022-11-16 13:10:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer typu HP Komputer typu HP ProOne 440 G6 23'8 AIO z systemem Win10 PRO, 16GB pamięci RAM, Dysk M2 min 250 GB. 18 szt. Magazyn Główny
ul. 1-go maja 37
71-627, Szczecin
(0)
2 Oprogramowanie Pakiet MS Office 2021 Standard - licencja wieczysta 18 szt. Magazyn Główny
ul. 1-go maja 37
71-627, Szczecin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Certyfikat ISO9001 - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Deklaracja zgodności CE - Deklaracja zgodności CE (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Certyfikat EPEAT 2019 - Komputer musi spełniać wymogi normy EPEAT 2019 na poziomie min GOLD dla Polski. Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – wymaga się wydruku ze strony internetowej (0)
7 Termin realizacji do końca grudnia 2022 - - (0)
8 Oświadczenie 1 - Oświadczamy, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania zmierzającego do udzielenia ww. zamówienia z powodów, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciw działania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r poz. 835).Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczanie 2 - Oświadczamy, że oferta nie zawiera/zawiera/(właściwe napisać) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach (0)
10 Oświadczanie 3 - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia sektorowego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
11 CEiDG/KRS - Załączyć odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy), lub wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego, lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEiDG), wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - załączyć pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik- jeśli dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Deklaracja producenta sprzętu - Deklaracja producenta dla parametrów ergonomicznych sprzętu z normą ISO 9296/ISO7779 (0)
13 Marka, symbol, producent komputera - - (0)
14 Warunki gwarancji 36 mc - Co najmniej 3 letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Uszkodzony dysk z danymi pozostaje u klienta. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 443