Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-11-2022 10:40:00 |
Składania : | 17-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Miejskiego Zakładu Miejskiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na : Usługa zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej
1) Przedmiot zamówienia: Usługa zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej
2) Cel zamówienia: Zniszczenie zakwalifikowanej do brakowania dokumentacji
niearchiwalnej przechowywanej w składnicy akt, której upłynął wyznaczony okres
przechowywania i która utraciła znaczenie praktyczne.
3) Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest papierowa dokumentacja formatu A4 w ilości 24 mb (ok 840 kg) . przechowywana
w przewiązanych tekturkach archiwizacyjnych, mogąca zawierać drobne elementy
metalowe (zszywki, spinacze, folie plastikowe).
4) Dodatkowe
informacje:
Usługa obejmuje dojazd do
składnicy akt, załadunek wskazanych dokumentów do pojemników Wykonawcy, podpisanie
protokołu odbioru, transport zabezpieczonych pojemników do miejsca zniszczenia,
rozładunek, zniszczenie dokumentów w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie
lub odczytanie treści. Wykonawca nadzoruje proces niszczenia i wystawia protokół zniszczenia.
Wykonawca dostarcza kartę
przekazania odpadu, zapewnia stały nadzór nad procesem niszczenia dokumentacji
i wystawia protokół zniszczenia.
5) Termin realizacji: 15 dni od dnia podpisania zlecenia.
6) Wartość zamówienia: Wykonawca przedkłada cenę za usługę
zniszczenia 1 metra bieżącego dokumentacji niearchiwalnej. Cena jednostkowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania
(wymienione w ust. 4)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty