Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ARTYKUŁY BIUROWE 2023 ARTYKUŁY BIUROWE - zakup i sukcesywna dostawa dla ZKZL w Poznaniu na rok 2023

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2022 13:56:00
Składania : 23-11-2022 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:

Załącznik nr: 2 - Formularz rzeczowo-cenowy (Przedmiot zamówienia ust. 1)

Załącznik nr: 3 - Lista Punktów Obsługi Klienta (Kryteria i warunki formalne ust. 2)

PPU/UMOWA - Projektowane Postanowienia Umowy (Przedmiot zamówienia ust. 7)


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48 571 428 587

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 do Umowy - Formularz rzeczowo-cenowy - ARTYKUŁY BIUROWE 2023.xls xls 49 2022-11-10 13:56:00 Przedmiot zamówienia
PPU-UMOWA - ARTYKUŁY BIUROWE 2023.pdf pdf 238.24 2022-11-10 13:56:00 Kryterium
Zał. nr 3 do umowy - Lista punktów obsługi klienta - ARTYKUŁY BIUROWE 2023.pdf pdf 88.39 2022-11-10 13:56:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ARTYKUŁY BIUROWE Artykuły biurowe - zestawienie artykułów biurowych będących przedmiotem naszego zamówienia znajduje się w załączniku nr: 2 jako "Formularz rzeczowo-cenowy", który należy wypełnić wyceniając poszczególne pozycje. Łączna wartość formularza jest całościową wyceną jako 1 komplet złożonego zamówienia. Prosimy o podanie łącznej wartości z załączonego i wycenionego przez państwa formularza.

Zał. nr 2 do Umowy - [...].xls

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostaw. - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby spółki i punktów obsługi klienta (POK) w Poznaniu, wraz z rozładunkiem w miejscu przeznaczenia i wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Dostawy w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia zamówienia na papier kserograficzny. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Zał. nr 3 do umowy - [...].pdf

(0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa. - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji. - Zamówienie artykułów biurowych na rok 2023. Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU). - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję". (0)
6 Klauzula informacyjna RODO. - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się". (0)
7 Projektowane Postanowienia Umowy. - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień Umowy wpisując "Akceptuję".

PPU-UMOWA - ARTYKUŁY [...].pdf

(0)
8 Dodatkowe zamówienia. - Jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów biurowych nie ujętych w "Przedmiocie zamówienia", tj. w załączniku nr: 2 (formularz rzeczowo-cenowy), a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, dopuszcza się jego zamówienie u Wykonawcy w ramach zawartej Umowy z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe tych artykułów biurowych nie mogą być wyższe od cen hurtowych oferowanych przez Wykonawcę. Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień Umowy wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 520