- Strona główna
- Postępowanie ID 688450
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej- dostawa przełączników
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Gryzło
-
Organizacja
-
OddziałWydział Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-10 11:22:00
-
Składania2022-11-17 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Zamawiający za autoryzowany kanał dystrybucyjny uważa kanał uznany przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, zwłaszcza w aspekcie gwarancji, instalowania nowych wersji oprogramowania oraz serwisu na oferowany sprzęt.
Warunki gwarancji i suportu na wszystkie przełączniki:
a) dożywotni okres gwarancji producenta na urządzenia (przez cały czas posiadania przełączników przez zamawiającego),
b) zgłoszenia awarii non-stop (24h x 7dni),
c) przyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem e-mail, www,
d) naprawa na miejscu lub wysyłka sprawnego urządzenia w następnym dniu roboczym od zgłoszenia,
e) dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego producenta w języku polskim w okresie trwania gwarancji,
f) usługi gwarancyjne świadczone przez sieć serwisową producenta,
g) bezpłatne udostępnianie na stronie www aktualizacji oprogramowania urządzeń (firmware) do najnowszej dostępnej wersji w czasie trwania gwarancji.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 58 58 322- Michał Grzymski
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-11-18
10:17:07
|
Natalia Gryzło |
Raport
wyboru
ofert
w
załączeniu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?