Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2016 15:52:37
Składania : 28-12-2016 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Usługa w postaci deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji oraz monitoring szkodników na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach

WAŻNE: W celu złożenia oferty należy podać wartość usług objętych umową oraz dodatkowo w postaci załącznika wartość usług wykonywanych awaryjnie zgodnie z &4 pkt 2 za 1 m2



1. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać usługę w postaci:
1) deratyzacji, jeden raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, w zakres której wchodzi:
a) kontrola 30 szt. karmników deratyzacyjnych i wymiana zastosowanych preparatów deratyzacyjnych, (bud. „C” - 7 szt., „L” - 4 szt., „M” -4 szt., „H” - 6 szt., „W” - 2 szt., i „Z” - 7 szt.),


b) wyłożenie odpowiedniej ilości preparatów przeciw gryzoniom w pomieszczeniach piwnicznych w budynkach „C” (127,30 m²), „L” (578,71 m2) „M” (578,71 m²), „H” (276,51 m²) i ,,W” (239,68 m2) – łączna powierzchnia pomieszczeń 1 800,91 m2,
c) wyłożenie odpowiedniej ilości preparatu przeciw gryzoniom w postaci kostek woskowych przymocowanych na lince metalowej w 94 studzienkach kanalizacyjnych;
2) dezynsekcji, jeden raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, w zakres której wchodzi tępienie szkodliwych owadów, ich jaj i larw przy zastosowaniu środków fizycznych, chemicznych, mechanicznych lub biologicznych w następujących pomieszczeniach budynku „U – stołówka”: magazyny żywności, szatnie, korytarze, toalety, pomieszczenia magazynierów, pomieszczenia biurowe, sale konsumpcyjne – łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi 1 874,68 m²;
3) monitoringu szkodników w pomieszczeniach budynku „U” – dwanaście razy w ciągu roku, odpowiednio jeden raz w miesiącu, w zakres którego wchodzi:
a) kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu gryzoniobójczego w karmnikach deratyzacyjnych gdzie stwierdzono jego pobór, sporządzenie dokumentacji
z przeprowadzonych kontroli, sporządzenie listy działań korygujących, co w przypadku stwierdzenia wystąpienia infestacji szkodników
sanitarnych pozwoli na podjęcie natychmiastowych zabiegów interwencyjnych przyczyniających się do ich zwalczania;
b) przygotowanie dokumentacji – programu ochrony obiektu przed szkodnikami, zawierającego:
 dane firmy,
 kopię polisy ubezpieczenia,
 plan rozmieszczenia urządzeń monitorujących szkodniki sanitarne
w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,
 protokoły kontroli urządzeń monitorującymi,
 procedury zwalczania szkodników sanitarnych,
 pozwolenia oraz karty charakterystyki stosowanych preparatów,
 listę działań korygujących,
 wykresy trendów aktywności szkodników sanitarnych,
4) dezynfekcji pomieszczeń dwa razy w roku w miesiącach kwietniu i wrześniu, w zakres której wchodzi:
a) przygotowanie powierzchni do dezynfekcji, tj. odkurzenie powierzchni pod materacami w budynkach:
 dydaktycznym „C” – pomieszczenie „C-028 – mata”,
 hali sportowej „H-1” – pomieszczenie „H-002”,
 hali sportowej „H-2” – pomieszczenie „H-016”,
b) niszczenie mikroorganizmów chorobotwórczych środkami chemicznymi w zakresie dezynfekcji:
 materacy o wymiarach 1 m2 x 2 m2 (377 sztuk) w pomieszczeniach „C-028 – mata”, „H-002” i „H-016”, przy czym należy przeprowadzić dezynfekcję obu stron materacy, łącznie 1 508 m² (jednostronnie 754 m²),
 dwóch pokrowców na maty o wymiarach 14 m2 x 14 m2 (196 m²) i 12 m2
x 12 m2 (144 m²), znajdujących się w pomieszczeniu „H-016”, które należy zdezynfekować dwustronnie, łącznie 680 m2 (jednostronnie 340 m2),
 powierzchni osłon ścian w pom. „C-028 – mata”, „H-002” i „H-016”, gdzie dezynfekcja powinna zostać przeprowadzona jednostronnie, łącznie
121,80 m²,
 pomieszczeń w budynku dydaktycznym „C” tj.: siłownia, sala ćwiczeń, magazyn, pokój trenerów, szatnia trenerów, łazienka trenerów, pomieszczenia gospodarcze, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, łącznie 440,80 m²,
 pomieszczeń budynku hali sportowej „H-1”, tj.: pomieszczenia gospodarcze, hala sportowa, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, łącznie 758,80 m²,
 pomieszczeń budynku hali sportowej „H-2” tj.: hala sportowa, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, magazyny sprzętu, łącznie 847,90 m²,
łączna powierzchnia dezynfekowanych materacy, mat i pokrowców oraz pomieszczeń wynosi 4 357,30 m²;
5) dezynfekcji akt w miesiącu kwietniu, która polega na zastosowaniu generatora ozonu w pomieszczeniu zbiorów archiwalnych - budynek „H5”-Archiwum. Dezynfekcja powinna być prowadzona do momentu osiągnięcia odpowiedniego stężenia ozonu w pomieszczeniu – łączna kubatura pomieszczenia wynosi 334,21 m3 .

Umowa szczegółowo określa warunki wykonania usługi - wzór umowy w załączeniu.

Osoba upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Justyna Jamrozik tel. 32 6069 463 w godzinach 8:00-15:00.
Zamawiający umożliwia wizję lokalną.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy dot. DDD na 2017.pdf pdf 216.69 2016-12-23 15:52:37 Postępowanie
wzór umowy dot. DDD na 2017.pdf pdf 216.69 2016-12-23 15:52:37 Przedmiot zamówienia
wzór umowy dot. DDD na 2017.pdf pdf 216.69 2016-12-23 15:52:37 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2016-12-28 11:35 Justyna Jamrozik Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zapytanie ofertowe zostało anulowane z uwagi na zmiany warunków postępowania.
Postępowanie zostanie wystawione ponownie w dniu dzisiejszym tj. 28 grudnia 2016 r.
2016-12-28 09:36 Justyna Jamrozik Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach. 1.WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać usługę w postaci: 1) deratyzacji, jeden raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, w zakres której wchodzi: a) kontrola 30 szt. karmników deratyzacyjnych i wymiana zastosowanych preparatów deratyzacyjnych, (bud. „C” - 7 szt., „L” - 4 szt., „M” -4 szt., „H” - 6 szt., „W” - 2 szt., i „Z” - 7 szt.), b) wyłożenie odpowiedniej ilości preparatów przeciw gryzoniom w pomieszczeniach piwnicznych w budynkach „C” (127,30 m²), „L” (578,71 m2) „M” (578,71 m²), „H” (276,51 m²) i ,,W” (239,68 m2) – łączna powierzchnia pomieszczeń 1 800,91 m2, c) wyłożenie odpowiedniej ilości preparatu przeciw gryzoniom w postaci kostek woskowych przymocowanych na lince metalowej w 94 studzienkach kanalizacyjnych; 2) dezynsekcji, jeden raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, w zakres której wchodzi tępienie szkodliwych owadów, ich jaj i larw przy zastosowaniu środków fizycznych, chemicznych, mechanicznych lub biologicznych w następujących pomieszczeniach budynku „U – stołówka”: magazyny żywności, szatnie, korytarze, toalety, pomieszczenia magazynierów, pomieszczenia biurowe, sale konsumpcyjne – łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi 1 874,68 m²; 3) monitoringu szkodników w pomieszczeniach budynku „U” – dwanaście razy w ciągu roku, odpowiednio jeden raz w miesiącu, w zakres którego wchodzi: a) kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu gryzoniobójczego w karmnikach deratyzacyjnych gdzie stwierdzono jego pobór, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, sporządzenie listy działań korygujących, co w przypadku stwierdzenia wystąpienia infestacji szkodników sanitarnych pozwoli na podjęcie natychmiastowych zabiegów interwencyjnych przyczyniających się do ich zwalczania; b) przygotowanie dokumentacji – programu ochrony obiektu przed szkodnikami, zawierającego:  dane firmy,  kopię polisy ubezpieczenia,  plan rozmieszczenia urządzeń monitorujących szkodniki sanitarne w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,  protokoły kontroli urządzeń monitorującymi,  procedury zwalczania szkodników sanitarnych,  pozwolenia oraz karty charakterystyki stosowanych preparatów,  listę działań korygujących,  wykresy trendów aktywności szkodników sanitarnych, 4) dezynfekcji pomieszczeń dwa razy w roku w miesiącach kwietniu i wrześniu, w zakres której wchodzi: a) przygotowanie powierzchni do dezynfekcji, tj. odkurzenie powierzchni pod materacami w budynkach:  dydaktycznym „C” – pomieszczenie „C-028 – mata”,  hali sportowej „H-1” – pomieszczenie „H-002”,  hali sportowej „H-2” – pomieszczenie „H-016”, b) niszczenie mikroorganizmów chorobotwórczych środkami chemicznymi w zakresie dezynfekcji:  materacy o wymiarach 1 m2 x 2 m2 (377 sztuk) w pomieszczeniach „C-028 – mata”, „H-002” i „H-016”, przy czym należy przeprowadzić dezynfekcję obu stron materacy, łącznie 1 508 m² (jednostronnie 754 m²),  dwóch pokrowców na maty o wymiarach 14 m2 x 14 m2 (196 m²) i 12 m2 x 12 m2 (144 m²), znajdujących się w pomieszczeniu „H-016”, które należy zdezynfekować dwustronnie, łącznie 680 m2 (jednostronnie 340 m2),  powierzchni osłon ścian w pom. „C-028 – mata”, „H-002” i „H-016”, gdzie dezynfekcja powinna zostać przeprowadzona jednostronnie, łącznie 121,80 m²,  pomieszczeń w budynku dydaktycznym „C” tj.: siłownia, sala ćwiczeń, magazyn, pokój trenerów, szatnia trenerów, łazienka trenerów, pomieszczenia gospodarcze, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, łącznie 440,80 m²,  pomieszczeń budynku hali sportowej „H-1”, tj.: pomieszczenia gospodarcze, hala sportowa, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, łącznie 758,80 m²,  pomieszczeń budynku hali sportowej „H-2” tj.: hala sportowa, szatnie, pomieszczenia sanitarne – łazienki i toalety, magazyny sprzętu, łącznie 847,90 m², łączna powierzchnia dezynfekowanych materacy, mat i pokrowców oraz pomieszczeń wynosi 4 357,30 m²; 5) dezynfekcji akt w miesiącu kwietniu, która polega na zastosowaniu generatora ozonu w pomieszczeniu zbiorów archiwalnych - budynek „H5”-Archiwum. Dezynfekcja powinna być prowadzona do momentu osiągnięcia odpowiedniego stężenia ozonu w pomieszczeniu – łączna kubatura pomieszczenia wynosi 334,21 m3 .

wzór umowy dot. DDD [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - - (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 568