Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2022 12:31:00 |
Składania : | 15-11-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku przy ul. Wrocławskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju wyposażonego w instalację fotowoltaiczną”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.
Przedmiotem
zamówienia jest
kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb budynku
przy
ul. Wrocławskiej 2
w Jastrzębiu-Zdroju
(zwanego
dalej „Odbiorcą
energii”) w terminie od 01.01.2023
r. do dnia 31.12.2023
r. z
tym zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej
niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy.
2.2. Dane techniczne budynku:
a) numer PPE: 590322401200324333,
b) nr licznika rozliczeniowego: 88446193,
c) moc mikroinstalacji: 40 kW,
d) moc przyłączeniowa: 60 kW,
e) moc umowna: 40 kW,
f) grupa taryfowa OSD: C11
g) prognozowane zużycie: 57.875,00 kWh.
2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej.
2.4.
Zamawiający posiada status prosumenta energii odnawialnej, czyli
zgodnie z definicją zawartą w art. 2 pkt 27a ustawy
z dnia
20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tj. Dz.U. z 2021 r.
poz. 610 z późn.zm.) jest odbiorcą końcowym dokonującym zakupu
energii elektrycznej, wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie
z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w
mikroinstalacji i nie stanowi to przedmiotu przeważającej
działalności gospodarczej określonej zgodnie
z przepisami
wydanymi na podstawie
art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej
(Dz. U. z 2020 r. poz. 443 i 1486).
Rodzaj odnawialnego źródła energii który Zamawiający
wykorzystuje: energia promieniowania słonecznego.
2.5.
Projekt
umowy dołączony do oferty winien uwzględniać
Istotne
postanowienia
umowy dla
Zamawiającego określone
w
Załączniku
nr 2
do Zaproszenia.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość negocjacji
zapisów w przedłożonym
projekcie
umowy.
2.6. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca dokona na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy. Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest TAURON SPRZEDAŻ GZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego 2 (umowa sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarta jest do 31.12.2022 r.; nie została wypowiedziana przez Zamawiającego).
2.7.
Rozliczeniu podlega energia elektryczna wprowadzona do sieci nie
wcześniej niż na 365 dni przed dniem dokonania odczytu
rozliczeniowego w bieżącym okresie rozliczeniowym. Jako datę
wprowadzenia energii elektrycznej do sieci OSD
w danym okresie
rozliczeniowym przyjmuje się datę odczytu rozliczeniowego, na
podstawie którego określana jest ilość energii elektrycznej
wprowadzonej w całym okresie rozliczeniowym.
2.8. Dostawy energii świadczone będą na zasadach określonych w:
a) ustawie Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;
b) ustawie Kodeks cywilny z 23.04.1964 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1509 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;
c) ustawie o odnawialnych źródłach energii z 20.02.2015 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 610 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
2.9. Przewidywane zużycie energii elektrycznej nie ma charakteru wiążącego, zostało ustalone w oparciu o dotychczasową wielkość zużycia i służy jedynie do porównania ofert. Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość bezkosztowych odchyleń od przewidywanego zużycia, w ramach stawek wynikających z oferty.
2.10. Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na podpisanie umowy drogą korespondencyjną. Umowa może być zawarta przez prawidłowo umocowanego pełnomocnika Wykonawcy.
2.11. Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
2.12. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z podatku akcyzowego.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r., z tym zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy.
2022-11-16 11:17 | Katarzyna Pietryja |
Dzień
dobry, w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Katarzyna Pietryja |
Komunikaty