Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-149-031-149/2022/KD Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach Policji na terenie Dolnego Śląska.

Katarzyna Dusza
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2022 10:43:00
Składania : 17-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 17-11-2022 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 352.49 2022-11-04 10:43:00 Postępowanie
SWZ+załączniki.zip zip 208.72 2022-11-04 10:43:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 372 2022-11-17 10:19:23 Publiczna wiadomość
Informacja o ofertach odrzuconych i unieważnieniu postępowania.doc doc 374.5 2023-01-05 13:59:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze w cz. 1,3,5,7,9 i 11.doc doc 455.5 2023-01-11 13:16:24 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 363.5 2023-03-10 14:50:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-10 14:50 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania w częściach: 1, 3, 5, 7, 9 i 11.

Informacja o unieważ [...].doc

2023-01-11 13:16 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach: 1, 3, 5, 7, 9 i 11.

Informacja o wyborze [...].doc

2023-01-05 13:59 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o odrzuceniu oferty w części 4 i unieważnieniu postępowania w częściach: 2, 4, 6, 8, 10, 12 i 13.

Informacja o ofertac [...].doc

2022-11-17 10:19 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2022-11-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 311.893,92 złotych (brutto), w tym:
- dla części 1: 22.673,28 zł brutto;
- dla części 2: 40.356,24 zł brutto;
- dla części 3: 26.654,40 zł brutto;
- dla części 4: 25.725,12 zł brutto;
- dla części 5: 5.025,84 zł brutto;
- dla części 6: 12.409,92 zł brutto;
- dla części 7: 40.954,32 zł brutto;
- dla części 8: 13.817,04 zł brutto;
- dla części 9: 15.785,52 zł brutto;
- dla części 10: 48.884,16 zł brutto;
- dla części 11: 11.350,80 zł brutto;
- dla części 12: 34.636,32 zł brutto;
- dla części 13: 13.620,96 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 833