- Strona główna
- Postępowanie ID 685408
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PUZ-2380-149-031-149/2022/KD Usługa mycia pojazdów służbowych w jednostkach Policji na terenie Dolnego Śląska.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Dusza
-
Organizacja
-
OddziałSekcja do spraw Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-04 10:43:00
-
Składania2022-11-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-11-17 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-03-10
14:50:51
|
Katarzyna Dusza |
Zamawiający
zamieszcza
informację
o
unieważnieniu
postępowania
w
częściach:
1,
3,
5,
7,
9
i
11.
Załączniki |
2023-01-11
13:16:24
|
Katarzyna Dusza |
Zamawiający
zamieszcza
informację
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
częściach:
1,
3,
5,
7,
9
i
11.
Załączniki |
2023-01-05
13:59:36
|
Katarzyna Dusza |
Zamawiający
zamieszcza
informację
o
odrzuceniu
oferty
w
części
4
i
unieważnieniu
postępowania
w
częściach:
2,
4,
6,
8,
10,
12
i
13.
Załączniki |
2022-11-17
10:19:23
|
Katarzyna Dusza |
Zamawiający
zamieszcza
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2022-11-17
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2022
r.
poz.
1710
ze
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
311.893,92
złotych
(brutto),
w
tym: - dla części 1: 22.673,28 zł brutto; - dla części 2: 40.356,24 zł brutto; - dla części 3: 26.654,40 zł brutto; - dla części 4: 25.725,12 zł brutto; - dla części 5: 5.025,84 zł brutto; - dla części 6: 12.409,92 zł brutto; - dla części 7: 40.954,32 zł brutto; - dla części 8: 13.817,04 zł brutto; - dla części 9: 15.785,52 zł brutto; - dla części 10: 48.884,16 zł brutto; - dla części 11: 11.350,80 zł brutto; - dla części 12: 34.636,32 zł brutto; - dla części 13: 13.620,96 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?