Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 682/11/2022/W Dostawa uszczelek w 2023r.

Paulina Budzińska
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 04-11-2022 09:21:00
Składania : 10-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 10-11-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę uszczelek w 2023 r. 

Wymagania Zamawiającego:

  1. Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Wraz z ofertą należy dołączyć  karty katalogowe oferowanych materiałów.
  2. Termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
  3. Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg.
  4. Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
  5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
  6. Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
  7. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
  8. Okres rękojmi: minimum 12 m-cy. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi – na 12 miesięcy, niespełnienie tego wymogu wyklucza Wykonawcę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą realizowane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
  9. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
  10. Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2023 r.
  11. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
  12. Warunki płatności:

a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.

b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa- wzór.docx docx 206.3 2022-11-07 12:16:19 Postępowanie
Klauzula RODO EPEC.pdf pdf 354.08 2022-11-04 09:21:00 Kryterium

Komunikaty

2022-11-21 13:25 Paulina Budzińska Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Drozd Centrum Techniki mgr inż. Adam Nowosad.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 USZCZELKA FIBROWA DN 15 - 1500 szt. - (0)
2 USZCZELKA FIBROWA DN 20 - 800 szt. - (0)
3 USZCZELKA FIBROWA DN 25 - 500 szt. - (0)
4 USZCZELKA FIBROWA DN 32 - 100 szt. - (0)
5 USZCZELKA FIBROWA DN 40 - 100 szt. - (0)
6 USZCZELKA HOLENDRA DN 32 - 10 szt. - (0)
7 USZCZELKA HOLENDRA DN 40 - 10 szt. - (0)
8 USZCZELKA HOLENDRA DN 50 - 10 szt. - (0)
9 USZCZELKA HOLENDRA DN 65 - 50 szt. - (0)
10 USZCZELKA HOLENDRA DN 80 - 20 szt. - (0)
11 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 150 - 20 szt. - (0)
12 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 25 - 50 szt. - (0)
13 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 32 - 90 szt. - (0)
14 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 40 - 100 szt. - (0)
15 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 50 - 70 szt. - (0)
16 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 65 - 60 szt. - (0)
17 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 80 - 10 szt. - (0)
18 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 100 - 20 szt. - (0)
19 USZCZELKA KOŁNIERZA DN 125 - 10 szt. - (0)
20 USZCZELKA POLONIT FA202(24x15x2) DN 15 - 300 szt. - (0)
21 USZCZELKA POLONIT FA202(30x20x2) DN 20 - 300 szt. - (0)
22 USZCZELKA POLONIT FA202(40x26x2)DN 25 - 100 szt. - (0)
23 USZCZELKA GRAFITOWANA ZBROJONA 24 X 15 DN 15 - 300 szt. - (0)
24 USZCZELKA GRAFITOWANA ZBROJONA 30 X 20 DN 20 - 300 szt. - (0)
25 USZCZELKA GRAFITOWANA ZBROJONA 39 X 25 DN 25 - 150 szt. - (0)
26 USZCZELKA GRAFITOWANA ZBROJONA 45 X 33 DN 32 - 100 szt. - (0)
27 USZCZELKA GRAFITOWANA ZBROJONA 56.5 X 40 DN 40 - 50 szt. - (0)
28 USZCZELKA GRZEJNIKOWA 5/4" - 50 szt. - (0)
29 USZCZELKA MANOMETRYCZNA 18X6X2 - 50 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO EPEC.p [...].pdf

(0)
5 Rabat Wykonawcy na urządzenia spoza oferty - W przypadku konieczności zamówienia rzeczy innych niż wskazane w ofercie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu rzeczy ruchome z rabatem względem obowiązującego cennika Wykonawcy, proszę wpisać wysokość rabatu. (0)
6 Karty katalogowe - Wraz z ofertą należy dołączyć karty katalogowe oferowanych materiałów (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Termin dostawy - 7 dni od dnia złożenia zamówienia, proszę potwierdzić (0)
8 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 339