Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-11-2022 14:33:00 |
Składania : | 14-11-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE WARP-14/Z/2022
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks
61 656 35 66
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz.
1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w
obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania
przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także
usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz usług kurierskich w 2023 roku na rzecz Wielkopolskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Poznaniu z podziałem na części:
Część I zamówienia – świadczenie usług pocztowych
Część II zamówienia – świadczenie usług kurierskich
2.
Kod i nazwa
zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
64.10.00.00-7 usługi pocztowe i kurierskie.
3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla
części I zamówienia zawarty jest w załączniku
nr 1, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia
zawarty jest w załączniku nr 1a.
4.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji
zamówienia zostały określone we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4 i 4a,
odpowiednio dotyczących części I i II zamówienia.
5.
Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą
z części zamówienia.
6.
Liczby przesyłek ujętych w formularzu cenowym w ramach świadczonych usług
są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co
Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń
z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z usługi w
oddziale lub punkcie w momencie zamknięcia działalności w tejże lokalizacji.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a)
wpis do rejestru operatorów pocztowych (dla działalności
pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe (Dz. U. 2017 poz. 1481) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
(Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów
do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której
Zamawiający pobierze dokument),
b)
wpis do KRS lub CEIDG
(Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże
link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).
c)
Wypełniony formularz cenowy dla części I
zamówienia (załącznik nr 2), dla części II zamówienia (załącznik nr 2a),
d)
Wypełniony formularz ofertowy dla części
I zamówienia (załącznik nr 3), dla części II zamówienia (załącznik nr 3a),
e)
oświadczenie dot.
przesłanek wykluczenia (załącznik nr 5),
f)
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 6).
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem
osobistym (zaawansowanym podpisem
elektronicznym) przez
osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy (wymienione
we właściwym rejestrze lub ewidencji)
bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię
stosownego pełnomocnictwa;
2.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę dla każdej z części zamówienia.
Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
4.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
6.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
8.
Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w
postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 14.11.2022 r. do
godziny 12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej
Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
· Cena - waga 100 % maks. ilość punktów 100
Przyznaje się punkty według
kryterium „cena”:
Cn
Ilość
punktów = ------------ x 100 x „waga kryterium”
Cbo
gdzie:
Cn najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert
Cbo cena brutto badanej oferty.
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU
NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za
pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. ZWIAZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną
ofertą przez okres
30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego
terminu.
IX.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie
zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
X.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca
świadczyć będzie usługi w okresie od
dnia 02.01.2023 r do 31.12.2023 r, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na
realizację umowy (wartości umowy), w zależności, które zdarzenie wcześniej
zaistnieje.
XI.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem
zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na
każdym jego etapie - bez
podania przyczyn, w
szczególności bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty,
a także po
wyłonieniu
najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez
Oferentów informacji. W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień. W
przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem formularza ofertowego
Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów,
co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności
oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z
prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7.
Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia
umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 1 - SOPZ część I zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 1a - SOPZ część II zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 2 - Formularz cenowy część I zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 2a - Formularz cenowy część II zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 3 - Formularz ofertowy część I zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 3a - Formularz ofertowy część II zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 4 – Postanowienia umowne część I zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 4a – Postanowienia umowne część II zamówienia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 5 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia
WARP-14/Z/2022 - Załącznik
nr 6 – Oświadczenie
wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 lub art. 14 RODO.
2022-11-15 14:35 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |
2022-11-08 13:27 | Zamówienia Publiczne |
W
związku
z
otrzymaniem
pytań
do
treści
zapytania
ofertowego
WARP-14/Z/2022
na
świadczenie
usług
pocztowych
i
kurierskich
w
imieniu
Zamawiającego
przekazuję
poniższe
wyjaśnienia. |
Komunikaty