Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WARP-14/Z/2022 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz usług kurierskich w 2023 roku na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Poznaniu z podziałem na części:

Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2022 14:33:00
Składania : 14-11-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE WARP-14/Z/2022

 

I.             ZAMAWIAJĄCY:

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

 

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.

II.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym  i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz usług kurierskich w 2023 roku na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Poznaniu z podziałem na części:

Część I zamówienia – świadczenie usług pocztowych

Część II zamówienia – świadczenie usług kurierskich

2.      Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

64.10.00.00-7 usługi pocztowe i kurierskie.

3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia zawarty jest w załączniku
nr 1, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a.

4.      Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4 i 4a, odpowiednio dotyczących części I i II zamówienia.

5.      Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą z części zamówienia.

6.      Liczby przesyłek ujętych w formularzu cenowym w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z usługi w oddziale lub punkcie w momencie zamknięcia działalności w tejże lokalizacji.

 

III.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.      W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

a)    wpis do rejestru operatorów pocztowych (dla działalności pocztowej określonej w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2017 poz. 1481) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument),

b)    wpis do KRS lub CEIDG (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).

c)    Wypełniony formularz cenowy dla części I zamówienia (załącznik nr 2), dla części II zamówienia (załącznik nr 2a),

d)    Wypełniony formularz ofertowy dla części I zamówienia (załącznik nr 3), dla części II zamówienia (załącznik nr 3a),

e)    oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (załącznik nr 5),

f)     oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 6).

 

2.      Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:

·         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IV.             PRZYGOTOWANIE OFERTY:

1.     Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym  lub  podpisem  osobistym  (zaawansowanym  podpisem  elektronicznym)  przez osobę/osoby  uprawnione  do  reprezentowania  Wykonawcy  (wymienione  we  właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa;

2.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z części zamówienia.  Złożenie  większej  liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,  spowoduje  odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

3.     Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.

4.     Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.      Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zmiany  zapisów  zapytania  ofertowego  przed  upływem terminu składania ofert.

6.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.

8.     Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

V.            TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.     Ofertę należy składać w postaci plików PDF na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

2.     Oferty należy składać w terminie do 14.11.2022 r. do godziny 12:00.

3.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Za  datę  wpływu  oferty,  dokumentów,  oświadczeń  oraz innych  informacji  przyjmuje  się  datę  ich  wczytania  do  systemu  (przesłania na Platformę).

5.     Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.

 

VI.          KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:

·       Cena -  waga 100 % maks. ilość punktów 100

Przyznaje się punkty według kryterium „cena”:

        Cn

Ilość punktów = ------------ x 100 x „waga kryterium”

          Cbo

gdzie:  

            Cn        najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert

            Cbo         cena brutto badanej oferty.

 

VII.           INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

 

VIII.     ZWIAZANIA OFERTĄ:

Wykonawca  pozostaje  związany  złożoną  ofertą  przez  okres  30  dni  kalendarzowych.  Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.

 

IX.          PŁATNOŚCI:

Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

X.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonawca świadczyć będzie usługi w okresie od dnia 02.01.2023 r do 31.12.2023 r, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy (wartości umowy), w zależności, które zdarzenie wcześniej zaistnieje.

 

XI.            ZASTOSOWANA PROCEDURA:

1.      Postępowanie  o  udzielenie zamówienia  prowadzone  jest  w  trybie  zapytania  ofertowego o  wartości nieprzekraczającej  kwoty  określonej  w  art.  2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).

2.      Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

3.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia  niniejszego  postępowania na każdym  jego  etapie - bez  podania  przyczyn,  w  szczególności  bez  wyłonienia najkorzystniejszej  oferty,  a  także  po  wyłonieniu  najkorzystniejszej  oferty,  a przed zawarciem umowy.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych  przez  Oferentów  informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.

5.      Zamawiający  wykluczy  z  postępowania  Oferentów,  co  do  których, wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

6.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  podjęcia  negocjacji  ze  wszystkimi  Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

 

Załączniki:

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 1 - SOPZ część I zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 1a - SOPZ część II zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 2 - Formularz cenowy część I zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 2a - Formularz cenowy część II zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy część I zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 3a - Formularz ofertowy część II zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 4 – Postanowienia umowne część I zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 4a – Postanowienia umowne część II zamówienia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 5 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia

WARP-14/Z/2022 - Załącznik nr 6 – Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WARP-14-Z-2022 - Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 13 lub art. 14 RODO.pdf pdf 129.93 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 329 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 3a Formularz ofertowy część II.docx docx 231.45 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 3 Formularz ofertowy część I.doc doc 246.5 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 2a Formularz cenowy część II.doc doc 261 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 2 Formularz cenowy część I.doc doc 325 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 1 SOPZ część I.pdf pdf 136.18 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 1a SOPZ część II.pdf pdf 123.5 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 4 Postanowienia umowne część I.pdf pdf 164.57 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
WARP-14-Z-2022 - zał. 4a Postanowienia umowne część II.pdf pdf 156.45 2022-11-02 14:33:00 Postępowanie
PYTANIA I ODPOWIEDZI do WARP-14-Z-2022-sig.pdf pdf 483.31 2022-11-08 13:27:33 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty WARP-14-Z-2022.pdf pdf 113.51 2022-11-15 14:35:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-15 14:35 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-08 13:27 Zamówienia Publiczne W związku z otrzymaniem pytań do treści zapytania ofertowego WARP-14/Z/2022 na świadczenie usług pocztowych i kurierskich w imieniu Zamawiającego przekazuję poniższe wyjaśnienia.

PYTANIA I ODPOWIEDZI [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I zamówienia – świadczenie usług pocztowych Wartość części I 1 usługa - (0)
2 Część II zamówienia – świadczenie usług kurierskich Wartość części II 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 627