Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-10-2022 08:28:00 |
Składania : | 07-11-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 07-11-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o informację |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie o informację
Zamawiający poszukuje Wykonawców chętnych do realizacji usługi w zakresie Opracowania dokumentacji obejmującej:
Część
I
Kompletna
dokumentacja umożliwiająca złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia (Rozporządzenie Rady Ministrów
z dn. 10 września 2019r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać
na środowisko) polegającego na:
-
wybudowaniu instalacji amoniakalnej pompy ciepła o mocy 20 MWt, temperatura
górnego źródła ciepła 95ºC, dolne źródło ciepła woda z rzeki Elbląg,
-
wybudowanie instalacji wytwarzania i magazynowania zielonego wodoru o
zapotrzebowaniu mocy elektrycznej 2,5 MWe z możliwością rozbudowy. Produkcja
wodoru w elektrolizerze PEM,
- wybudowanie zaplecza dla wykonawstwa własnego i remontów Spółki.
Część
II
Model
finansowy uwzgledniający realizację przez Zamawiającego następujących projektów
strategicznych:
-
modernizacji źródła ciepła (zabudowa trzech silników kogeneracyjnych o mocy ok.
4,8 MWt i 4,5 MWe każdy) – aktualizacja i uwzględnienie modelu z etapu opracowanego
Studium Wykonalności,
-
budowa farmy fotowoltaicznej 2 MWp – aktualizacja i uwzględnienie modelu z
etapu opracowanego Studium Wykonalności,
-
modernizacja sieci ciepłowniczych – aktualizacja i uwzględnienie modelu z
wniosku
o dofinansowanie (NFOŚIGW Ciepłownictwo Powiatowe),
-
budowa źródła ciepła OZE, o którym mowa w Części I.
Opracowanie
ścieżek cenowych, niezbędnych do wykonania zadania będzie leżało po stronie
Wykonawcy. Analiza finansowa obejmować
będzie główne wskaźniki oraz rozszerzona, głównie o model decyzyjny, który po
aktualizacji powinien wskazywać, które projekty należy kontynuować, a które
ewentualnie zaniechać. Model decyzyjny powinien dostarczyć informacji, na temat
uzależnienia zasadności kontynuacji projektów od realizacji innych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty