Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2022 13:02:00 |
Składania : | 02-11-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
ul.
Piekary 19, 61-823 Poznań
NIP
7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198
tel.
61 656 35 00, fax. 61 656 35 66
ZWRACA SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O
SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem
wyceny szacunkowej na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Sp. z o.o. jest
„świadczenie obsługi serwisowej
w
zakresie bieżącej konserwacji oraz ewentualnych – w miarę potrzeb - napraw
urządzeń biurowych: kserokopiarek, drukarek i niszczarek znajdujących się w
siedzibie Zamawiającego oraz oddziale i punkcie informacyjnym”.
SPECYFIKACJA:
Wykaz urządzeń typu:
- Ricoh Afficio MP C3003 ilość
2 szt.
- Ricoh Afficio MP C305 ilość 1 szt.
- Kyocera ECOSYS M2040dn ilość 2
szt.
- HP Color LaserJet PRO M447fdn ilość 2 szt.
-
Konica Minolta BizHub 223 ilość 3 szt.
-
Konica Minolta BizHub C220 ilość 1 szt.
-
Konica Minolta BizHub 363 ilość 3 szt.
-
Develop 363 ilość 1 szt.
-
HP LaserJet P2055dn ilość 17 szt.
-
HP LaserJet P3015 ilość 5 szt.
-
OKI B411dn ilość
11 szt.
-
UTAX 5235 ilość 2 szt.
-
Niszczarki dokumentów firm Fellowes, Sunwood. ilość
11 szt.
RAZEM
– 61 szt.
2. Zamawiający planuje w
czasie świadczeniu usługi serwisowej zakupić kilka dodatkowych urządzeń
biurowych.
3. Konserwację należy
wykonywać z częstotliwością, która zapewni prawidłowe funkcjonowanie sprzętu w
trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producentów sprzętu
dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji
technicznej.
4. Przyjmuje się, że podstawowe
prace serwisowe należy przeprowadzić przynajmniej raz w roku w terminie uzgodnionym
z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego lub na prośbę Zamawiającego.
5. W czasie
przeprowadzania konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia
przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich
nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu
oraz zapobieganie powstaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych
nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego.
6. Usługi serwisowe mają
być świadczone w godzinach od 08:00 do 15:00 w dni robocze, od poniedziałku do
piątku w pomieszczeniach, w których są użytkowane zachowując przepisy bhp i
ppoż.
7. W zależności od modelu
(typu) kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego czy drukarki, w ramach
konserwacji należy wykonać co najmniej niżej wymienione czynności:
a) Demontaż i montaż obudów,
sekcji i zespołów,
b) Sprawdzenie i
czyszczenie obudów, sekcji i zespołów,
c) Oczyszczanie
urządzenia z wszelkich zanieczyszczeń (pył z papieru, kurz, rozsypany toner,
inne),
d) Oczyszczanie układu
skanowania urządzenia mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku,
e) Oczyszczanie układu
napędowego, układu grzejnego (wałek dociskowy, grzewczy itp.),
f) Oczyszczanie toru
prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia, pasy transportu
itp.),
g) Oczyszczanie innych
elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,
h) Smarowanie elementów
układu napędowego oraz innych elementów ruchomych
i) Montaż oczyszczonych
elementów,
j) Wymiana uszkodzonych
części za zgodą Zamawiającego,
k) Kontrola i ocena stanu
technicznego sprzętu,
l) Wykonywanie wszelkich
regulacji,
m) Sprawdzenie działania
sprzętu po konserwacji oraz dokonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia
jakości wykonanej usługi,
n) Dokonanie wpisu w
książce serwisowej,
o) Poinformowanie
uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego o stanie technicznym sprzętu,
przygotowanie ekspertyzy stanu technicznego urządzenia,
p) Dojazd do siedziby
spółki w Poznaniu, oddziału w Pile.
8. Czas reakcji (nie dłuższy niż 24 godziny) należy
rozumieć jako czas liczony od momentu
zgłoszenia Wykonawcy zlecenia drogą poczty elektronicznej, do momentu dotarcia
przez Wykonawcę do miejsca wykonania usługi. Zgłoszenia zawierające typ
urządzenia, ilość oraz miejsce usługi będą dokonywane przez wskazanego przez
WARP Sp. z o.o. w umowie pracownika na
podany przez Wykonawcę nr faksu bądź adres poczty elektronicznej.
9. Wykonawca po
zdiagnozowaniu usterki, a przed przystąpieniem do naprawy urządzenia przedstawi
ekspertyzę i kosztorys do akceptacji Zamawiającemu wraz z czasem naprawy.
10. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do odstąpienia od naprawy w przypadku braku akceptacji
przedstawionego kosztorysu, bez ponoszenia kosztów przygotowanej ekspertyzy i kosztorysu naprawy.
11. Wykonawca zastosuje do
naprawy nowe, oryginalne części zgodne z zaleceniami producenta. W przypadku
braku oryginalnych części zamiennych Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym
zastosuje zamienniki o parametrach jak najbardziej zbliżonych do wytycznych
producenta. Części muszą być fabrycznie nowe, nie eksploatowane wcześniej. Na
części wymagana jest gwarancja zgodna z gwarancja producenta.
12. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość indywidualnego zakupu części zamiennych w przypadku, gdy cena
zaproponowana przez Wykonawcę, nie będzie ceną rynkową.
13. Konserwacje / serwis i
naprawy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz jego oddziale i punkcie
informacyjnym. W przypadku awarii której usunięcie będzie wymagało naprawy
urządzenia poza siedzibą, oddziałem i punktami Zamawiającego, Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć na czas naprawy urządzenie zamienne o parametrach
technicznych nie gorszych od niesprawnego urządzenia.
14. Zamawiający przewiduje
naliczanie kar umownych za każdą godzinę opóźnienia w świadczeniu usługi (w
przypadku opóźnienia, o którym mowa w pkt 8 tj. czasu reakcji) w wysokości –
10% wynagrodzenia wykonawcy za dane zlecenie serwisu / konserwacji / naprawy w
oparciu o zaakceptowany przez zamawiającego kosztorys.
15. Wykonawca dla każdego
urządzenia zobowiązuje się prowadzić ewidencję napraw.
16. Wykonawca świadczyć będzie usługi serwisowe przez 24 miesiące od 02.01.2023 r.
do 31.12.2024 r.
17. Bardzo proszę o
przesłanie odpowiedzi do dnia 2 listopada 2022 r. do godz.: 12:00 za pośrednictwem platformazakupowa.pl
18. Szczegółowych
informacji udziela Pan Hubert Stankiewicz tel. 61 65 63 500.
19. Wycena powinna
zawierać m.in. cenę netto pojedynczej konserwacji urządzenia,
wartość netto, VAT, wartość brutto.
20. Kod CPV: 50310000-1 –
usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych.
Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu
Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71
Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem
o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie
dialogu konkurencyjnego.
Komunikaty