Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „świadczenie obsługi serwisowej w zakresie bieżącej konserwacji oraz ewentualnych – w miarę potrzeb - napraw urządzeń biurowych: kserokopiarek, drukarek i niszczarek znajdujących się w siedzibie Zamawiającego oraz oddziale i punkcie informacyjnym”.

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2022 13:02:00
Składania : 02-11-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, fax. 61 656 35 66

 

ZWRACA SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Przedmiotem wyceny szacunkowej na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Sp. z o.o. jest „świadczenie obsługi serwisowej w zakresie bieżącej konserwacji oraz ewentualnych – w miarę potrzeb - napraw urządzeń biurowych: kserokopiarek, drukarek i niszczarek znajdujących się w siedzibie Zamawiającego oraz oddziale i punkcie informacyjnym”.

 

SPECYFIKACJA:

Wykaz urządzeń typu:

- Ricoh Afficio MP C3003                                             ilość 2 szt.

- Ricoh Afficio MP C305                                                ilość 1 szt.

- Kyocera ECOSYS M2040dn                                       ilość 2 szt.

- HP Color LaserJet PRO M447fdn                                ilość 2 szt.

- Konica Minolta BizHub 223                                         ilość 3 szt.

- Konica Minolta BizHub C220                                      ilość 1 szt.

- Konica Minolta BizHub 363                                         ilość 3 szt.

- Develop 363                                                              ilość 1 szt.

- HP LaserJet P2055dn                                                 ilość 17 szt.

- HP LaserJet P3015                                                    ilość 5 szt.

- OKI B411dn                                                              ilość 11 szt.

- UTAX 5235                                                                ilość 2 szt.

- Niszczarki dokumentów firm Fellowes, Sunwood.       ilość 11 szt.

                                                                                   RAZEM – 61 szt.

 

2.      Zamawiający planuje w czasie świadczeniu usługi serwisowej zakupić kilka dodatkowych urządzeń biurowych.

3.      Konserwację należy wykonywać z częstotliwością, która zapewni prawidłowe funkcjonowanie sprzętu w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producentów sprzętu dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej.

4.      Przyjmuje się, że podstawowe prace serwisowe należy przeprowadzić przynajmniej raz w roku w terminie uzgodnionym z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego lub na prośbę Zamawiającego.

5.      W czasie przeprowadzania konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganie powstaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego.

6.      Usługi serwisowe mają być świadczone w godzinach od 08:00 do 15:00 w dni robocze, od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach, w których są użytkowane zachowując przepisy bhp i ppoż.

7.      W zależności od modelu (typu) kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego czy drukarki, w ramach konserwacji należy wykonać co najmniej niżej wymienione czynności:

a)    Demontaż i montaż obudów, sekcji i zespołów,

b)    Sprawdzenie i czyszczenie obudów, sekcji i zespołów,

c)    Oczyszczanie urządzenia z wszelkich zanieczyszczeń (pył z papieru, kurz, rozsypany toner, inne),

d)    Oczyszczanie układu skanowania urządzenia mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku,

e)    Oczyszczanie układu napędowego, układu grzejnego (wałek dociskowy, grzewczy itp.),

f)     Oczyszczanie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia, pasy transportu itp.),

g)    Oczyszczanie innych elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,

h)    Smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych

i)     Montaż oczyszczonych elementów,   

j)     Wymiana uszkodzonych części za zgodą Zamawiającego,

k)    Kontrola i ocena stanu technicznego sprzętu,

l)     Wykonywanie wszelkich regulacji,

m)   Sprawdzenie działania sprzętu po konserwacji oraz dokonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi,

n)    Dokonanie wpisu w książce serwisowej,

o)    Poinformowanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego o stanie technicznym sprzętu, przygotowanie ekspertyzy stanu technicznego urządzenia,

p)    Dojazd do siedziby spółki w Poznaniu, oddziału w Pile.

8.      Czas reakcji (nie dłuższy niż 24 godziny) należy rozumieć  jako czas liczony od momentu zgłoszenia Wykonawcy zlecenia drogą poczty elektronicznej, do momentu dotarcia przez Wykonawcę do miejsca wykonania usługi. Zgłoszenia zawierające typ urządzenia, ilość oraz miejsce usługi będą dokonywane przez wskazanego przez WARP Sp. z o.o. w umowie  pracownika na podany przez Wykonawcę nr faksu bądź adres poczty elektronicznej.

9.      Wykonawca po zdiagnozowaniu usterki, a przed przystąpieniem do naprawy urządzenia przedstawi ekspertyzę i kosztorys do akceptacji Zamawiającemu wraz z czasem naprawy.

10.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naprawy w przypadku braku akceptacji przedstawionego kosztorysu, bez ponoszenia kosztów przygotowanej  ekspertyzy i kosztorysu naprawy.

11.   Wykonawca zastosuje do naprawy nowe, oryginalne części zgodne z zaleceniami producenta. W przypadku braku oryginalnych części zamiennych Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zastosuje zamienniki o parametrach jak najbardziej zbliżonych do wytycznych producenta. Części muszą być fabrycznie nowe, nie eksploatowane wcześniej. Na części wymagana jest gwarancja zgodna z gwarancja producenta.

12.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość indywidualnego zakupu części zamiennych w przypadku, gdy cena zaproponowana przez Wykonawcę, nie będzie ceną rynkową.

13.   Konserwacje / serwis i naprawy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz jego oddziale i punkcie informacyjnym. W przypadku awarii której usunięcie będzie wymagało naprawy urządzenia poza siedzibą, oddziałem i punktami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na czas naprawy urządzenie zamienne o parametrach technicznych nie gorszych od niesprawnego urządzenia.

14.   Zamawiający przewiduje naliczanie kar umownych za każdą godzinę opóźnienia w świadczeniu usługi (w przypadku opóźnienia, o którym mowa w pkt 8 tj. czasu reakcji) w wysokości – 10% wynagrodzenia wykonawcy za dane zlecenie serwisu / konserwacji / naprawy w oparciu o zaakceptowany przez zamawiającego kosztorys.

15.   Wykonawca dla każdego urządzenia zobowiązuje się prowadzić ewidencję napraw.

16.   Wykonawca świadczyć będzie usługi serwisowe przez 24 miesiące od 02.01.2023 r.
do 31.12.2024 r.

17.   Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 2 listopada 2022 r. do godz.: 12:00 za pośrednictwem platformazakupowa.pl

18.   Szczegółowych informacji udziela Pan Hubert Stankiewicz tel. 61 65 63 500.

19.   Wycena powinna zawierać m.in. cenę netto pojedynczej konserwacji urządzenia, wartość netto, VAT, wartość brutto.

20.   Kod CPV: 50310000-1 – usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych.

 

Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja urządzenia Proszę podać cenę netto pojedynczej konserwacji urządzenia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 323