Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-10-2022 11:32:00 |
Składania : | 04-11-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z regulaminem wewnętrznym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja umowy odbędzie się w siedzibie Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku:
- w dniu 7.12.2022 w godz. 10-19 w Sali Paderewskiego
- w dniu 8.12. 2022 r. w godz. 10-17 w Saloniku
i obejmuje następujący zakres czynności i zadań:
a) zapewnienie i wcześniejsza instalacja profesjonalnego sprzętu do realizacji wizji i obsługi planu, oświetlenie, kamery (co najmniej cztery) i sprzętu do transmisji;
b) przygotowanie do podpięcia mediów;
c) obsługa nagłośnienia Sali 7.12.22 Sali Paderewskiego; 8.12.22 Saloniku
d) rejestracja i transmisja wydarzenia na żywo na muzealnym kanale You Tube
e) transmisja będzie dzielona na bloki tematyczne, zgodnie z programem konferencji
f) oprawa graficzna transmisji zgodnie z wytycznymi Muzeum
g) przekazanie do Muzeum materiałów z nagrania najpóźniej do dnia 12.12.2022.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu.
Warunek udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem doświadczenia nabytego w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie co najmniej pięciu realizacji podobnych zleceń tj. streamingu i/lub obsługi nagłośnienia wydarzeń.
Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu.
Zamawiający dokona wyboru oferty zawierającej najniższą cenę.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:
1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.
5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).
6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń
9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
2022-11-03 09:15 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo,
Zamieszczamy odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu. Pytania: Czy są przewidziane sesje równoległe z Sali 7 i z Saloniku i czy wykonawca ma przeprowadzac równoległe 2 transmisje? Dla ilu osób nalezy przygotować mikrofony? Jak duże są sala nr 7 i Salonik i czy są na jednej kondygnacji? Odpowiedzi: Nie są przewidziane transmisje równoległe. Konferencja odbędzie się, ze względów organizacyjnych Muzeum, 7.12 w Sali Paderewskiego, a 8.12 w Saloniku na parterze. Należy przygotować mikrofony dla czterech osób (w trakcie dyskusji panelowej). Sala Paderewskiego - duża sala wielofunkcyjna na I kondygnacji - o powierzchni 418m2 - na potrzeby konferencji wydzielona zostanie ok. 1/3 tej powierzchni, ściankami działowymi. Salonik na parterze, jest przestrzenią półotwartą, o powierzchni 160m2 na planie kwadratu, sąsiadującą z nieczynnym sklepikiem muzealnym z jednej strony i restauracją z jadalnią z drugiej strony. W trakcie konferencji restauracja będzie czynna i będą z niej dochodziły odgłosy (np. ekspres do kawy). Restauracja będzie oddzielona od Saloniku ściankami parawanowymi. Jest winda towarowa i duża osobowa. |
2022-11-02 09:35 | Eliza Gajowczyk |
Szanowni
Państwo,
Zamieszczamy odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu. Pytanie 1: Czy dobrze rozumiemy, że realizacja multimediów na konferencji jest całkowicie po naszej stronie, tzn. oczekujecie Państwo, że dostarczymy na miejsce podgląd dla prelegentów, laptop prezentacyjny, clickery, etc. (tak obsługujemy 95% konferencji, ale na wszelki wypadek wolę zapytać)? Odpowiedź: Realizacja multimediów na konferencji jest po stronie, oferenta tzn. dostarcza na miejsce podgląd dla prelegentów, laptop prezentacyjny, clickery, etc. Pytanie 2: Czy realizacja nagłośnienia odbywa się również w całości na naszym sprzęcie, czy założyliście Państwo wykorzystanie waszego. Odpowiedź: Zakładamy wykorzystanie naszego sprzętu nagłaśniającego. Z uwagi na powyższe odpowiedzi, Wykonawcy, którzy złożyli oferty, mogą dokonać zmiany ofert. |
Komunikaty