Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: modernizacja istniejącego pokoju celem wykonania pokoju przejściowego dla osób zatrzymanych KPP w Pajęcznie przy ul. 1 Maja 52.

Jarosław Pluszyński
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2022 13:44:00
Składania : 28-10-2022 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: modernizacja istniejącego pokoju celem wykonania pokoju przejściowego dla osób zatrzymanych w KPP w Pajęcznie przy ul. 1 Maja 52.

Wymagania i specyfikacja

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego pokoju celem wykonania pokoju przejściowego dla osób zatrzymanych:

a/ pogrubienie jednej ze ścian o wym. 8,25m2 o szerokość 10cm;

b/ okratowanie pomieszczenia o wym. 6,90m2 (łącznie z drzwiami wejściowymi do pomieszczenia);

c/ przeniesienie gniazd elektrycznych i włącznika oświetlenia;

d/ zabezpieczenie okna i kaloryfera od wewnętrznej strony kratą lub siatką stalową o wym. 6,90m2 ;

e/ zdemontowanie sufitu podwieszanego;

f/ zabezpieczenie przed uszkodzeniem punktu świetlnego;

g/ zainstalowanie monitoringu z możliwością rejestrowania obrazu działającego w systemie całodobowym (montaż kamery w pomieszczeniu i podłączenie do istniejącego systemu).

Należy wykonać wizję lokalną razem z wykonaniem obmiaru.

Wizja lokalna jest możliwa do wykonania w dni robocze w  godzinach 9.00-15.00 na terenie KPP  w Pajęcznie przy ul. 1 Maja 52 po uprzednim umówieniu z p. Ewą Mruszczyk (obecna na obiekcie).    tel. 47 845 72 32. 

Oferty firm, które nie przystąpiły do wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.


2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:           

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

2. Minimalna gwarancja 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez wad.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

5. Oferty firm, które nie przystąpiły do wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

6. Wszelkie prace konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.

7. Prace należy wykonywać w sposób w małym stopniu zakłócającym obsługę interesantów.

3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy. 

4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński tel. 47 841 39 71                             

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy OPEX Nexus  

       do dnia 28.10.2022 r. do godziny 13:00.

2.    Ocena oferty zostanie dokonana w terminie 20 dni roboczych od dnia zakończenia składania ofert.

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.


7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

7. OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.

    

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr.1.Formularz.ofertowy.KPP.Pajęczno.Przejsciowe pomieszczenie.pdf pdf 474.84 2022-10-25 13:44:00 Postępowanie
zapytanie.ofertowe.KPP.Pajęczno.pokój.przejściowy.pdf pdf 306.82 2022-10-25 13:44:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 modernizacja istniejącego pokoju celem wykonania pokoju przejściowego dla osób zatrzymanych KPP w Pajęcznie przy ul. 1 Maja 52. - 1 szt. Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie
1-go Maja 52
98-330, Pajęczno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 198