Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-10-2022 13:28:00 |
Placing offers : | 14-11-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 14-11-2022 10:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-11-25 14:49 | Tomasz Lisewski |
ZAWIADOMIENIE
O
ROZSTRZYGNIĘCIU
POSTĘPOWANIA,
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
I
TERMINIE
PODPISANIA
UMOWY Nadleśnictwo Toruń zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz.U. 2021 poz. 1129) na zadanie p.n.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo – handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie”, nr postępowania: S.270.1.4.2022 wybrał jako najkorzystniejszą ofertę. Szczegóły w załączeniu |
2022-11-14 12:06 | Tomasz Lisewski |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na mocy art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamiamy, że 1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 14-11-2022 godz. 10:15:00 w Nadleśnictwo Toruń |
2022-11-14 10:15 | Tomasz Lisewski |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej na realizację zamówienia 1. Przedmiot zamówienia „Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo – handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie” Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego numer inwentarzowy 104-00241, obręb 39, gm. Toruń działka ew. nr 41/2 będąca własnością Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Toruń. 2. Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień (CPV) kod CPV 45000000-7 roboty budowlane kod CPV 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków kod CPV 45262500-6 roboty murarskie i murowe kod CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach kod CPV 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych kod CPV 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania kod CPV 45331110-0 instalowanie kotłów kod CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne kod CPV 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych kod CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych kod CPV 45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych kod CPV 45111200-0 przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne kod CPV 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu kod CPV 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Działając na podstawie z art. 222 ust 4, ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710z z późn. zm. - „PZP”) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: netto 2 285 888,33 zł (słownie złotych: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych 33/100), co stanowi równowartość 513 267,54 euro (słownie euro: pięćset trzynaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt siedem euro 54/100) wg kursu 4,4536 zł. Uwzględniając podatek od towarów i usług VAT, wartość zamówienia wynosi 2 811 642,65 zł gross (słownie złotych: dwa miliony osiemset jedenaście tysięcy sześćset czterdzieści dwa złote 65/100) |
2022-11-08 14:29 | Tomasz Lisewski |
W
odpowiedzi
na
wniosek
potencjalnego
Wykonawcy
o
wyjaśnienie
treści
SWZ
w
postępowaniu
o
udzielenie zamówienia publicznego nr S.270.1.4.2022 pn. „Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo – handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie”, Zamawiający – Nadleśnictwo Toruń z siedzibą pod adresem: 87 – 100 Toruń, ul. Polna 34/38, na podstawie art. 284 ust. 6ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) udostępnia poniżej treść zapytań wraz z wyjaśnieniami. Pytania i Odpowiedzi 1. Brak schematów ideowych rozdzielnic obiektowych RP1, RP2, RPW, RWC. Prosimy o uzupełnienie schematów w/w rozdzielnic Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć rozdzielnice wynikające z ilości urządzeń i wyposażenia wynikającego z dokumentacji branży elektrycznej. 2. Brak projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej tj. (opisu technicznego, dobór modułów fotowoltaicznych. Prosimy o uzupełnienie PW instalacji fotowoltaicznej PV Odpowiedź: Zamawiający wyłącza z zakresu do realizacji montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnie z załączonym uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia. |
2022-11-08 14:20 | Tomasz Lisewski |
PRZEDŁUŻENIE
TERMINU
SKŁADANIA
I
OTWARCIA
OFERT
ORAZ
WNIESIENIA
WADIUM Nowy termin składania ofert ustala się do dnia: 14.11.2022 r., do godz. 10:00. Nowy termin wniesienia wadium ustala się do dnia: 14.11.2022 r., do godz. 09:30. Nowy termin otwarcia ofert ustala się na dzień: 14.11.2022 r., godz. 10:15. |
Announcements