Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: S.270.1.4.2022 ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NA BIUROWO – HANDLOWY WRAZ Z ROZBUDOWĄ NA PODSTAWIE PROJEKTU ZAMIENNEGO – TRZECIE POSTĘPOWANIE

Tomasz Lisewski
Nadleśnictwo Toruń
Deadlines:
Published : 25-10-2022 13:28:00
Placing offers : 14-11-2022 10:00:00
Offers opening : 14-11-2022 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2. SWZ 2022 (podpisana).pdf pdf 762.24 2022-10-25 13:28:00 Proceeding
DT.zip zip 18047.23 2022-10-25 13:28:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.57 2022-10-25 13:28:00 Proceeding
Załącznik do SWZ nr 1,2,2a,3,3a,4,5,6,7,8,9,12.zip zip 683.56 2022-10-25 13:28:00 Proceeding
uszczegolowienie opisu przedmiotu zamowienia.pdf pdf 619.38 2022-11-10 08:22:28 Proceeding
PRZEDU~1.PDF PDF 202.36 2022-11-08 14:20:56 Public message
Odpowiedz publiczna.pdf pdf 240.75 2022-11-08 14:29:09 Public message
Informacja o kwocie.pdf pdf 272.34 2022-11-14 10:15:22 Public message
Informacja z otwarcia ofert S.270.1.4.2022.pdf pdf 74.61 2022-11-14 12:06:20 Public message
ZAWIAD~1.pdf pdf 167.09 2022-11-25 14:49:45 Public message

Announcements

2022-11-25 14:49 Tomasz Lisewski ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA, WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I TERMINIE PODPISANIA UMOWY
Nadleśnictwo Toruń zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz.U. 2021 poz. 1129) na zadanie p.n.:
„Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo – handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie”, nr postępowania:
S.270.1.4.2022
wybrał jako najkorzystniejszą ofertę.
Szczegóły w załączeniu

ZAWIAD~1.pdf

2022-11-14 12:06 Tomasz Lisewski INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na mocy art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp,
zawiadamiamy, że 1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 14-11-2022 godz. 10:15:00 w Nadleśnictwo Toruń

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-14 10:15 Tomasz Lisewski Informacja o kwocie
przeznaczonej na realizację zamówienia


1. Przedmiot zamówienia


„Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo – handlowy
wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie”


Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na biurowo handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego numer inwentarzowy 104-00241, obręb 39, gm. Toruń działka ew. nr 41/2 będąca własnością Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Toruń.

2. Nomenklatura

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

kod CPV 45000000-7 roboty budowlane
kod CPV 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków
kod CPV 45262500-6 roboty murarskie i murowe
kod CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach
kod CPV 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
kod CPV 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania
kod CPV 45331110-0 instalowanie kotłów
kod CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
kod CPV 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń
sanitarnych
kod CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów
budowlanych
kod CPV 45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych
kod CPV 45111200-0 przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
kod CPV 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu
kod CPV 45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników
i asfaltowania

Działając na podstawie z art. 222 ust 4, ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710z z późn. zm. - „PZP”) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
netto 2 285 888,33 zł (słownie złotych: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych 33/100), co stanowi równowartość 513 267,54 euro (słownie euro: pięćset trzynaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt siedem euro 54/100) wg kursu 4,4536 zł. Uwzględniając podatek od towarów i usług VAT, wartość zamówienia wynosi 2 811 642,65 zł gross (słownie złotych: dwa miliony osiemset jedenaście tysięcy sześćset czterdzieści dwa złote 65/100)

Informacja o kwocie. [...].pdf

2022-11-08 14:29 Tomasz Lisewski W odpowiedzi na wniosek potencjalnego Wykonawcy o wyjaśnienie treści SWZ w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego nr S.270.1.4.2022 pn. „Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego
na biurowo – handlowy wraz z rozbudową na podstawie projektu zamiennego – trzecie postępowanie”,
Zamawiający – Nadleśnictwo Toruń z siedzibą pod adresem: 87 – 100 Toruń, ul. Polna 34/38, na podstawie art. 284
ust. 6ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
udostępnia poniżej treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytania i Odpowiedzi
1. Brak schematów ideowych rozdzielnic obiektowych RP1, RP2, RPW, RWC. Prosimy o
uzupełnienie schematów w/w rozdzielnic
Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć rozdzielnice wynikające z ilości urządzeń i wyposażenia
wynikającego z dokumentacji branży elektrycznej.
2. Brak projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej tj. (opisu technicznego, dobór
modułów fotowoltaicznych. Prosimy o uzupełnienie PW instalacji fotowoltaicznej PV
Odpowiedź: Zamawiający wyłącza z zakresu do realizacji montaż instalacji fotowoltaicznej
zgodnie z załączonym uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia.

Odpowiedz publiczna. [...].pdf

2022-11-08 14:20 Tomasz Lisewski PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ORAZ WNIESIENIA WADIUM

Nowy termin składania ofert ustala się do dnia: 14.11.2022 r., do godz. 10:00.

Nowy termin wniesienia wadium ustala się do dnia: 14.11.2022 r., do godz. 09:30.

Nowy termin otwarcia ofert ustala się na dzień: 14.11.2022 r., godz. 10:15.

PRZEDU~1.PDF

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 969