Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.74.2022 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostawy i montażu urządzeń zabawowych na skwerze 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 25-10-2022 12:58:00
Składania : 02-11-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.74.2022 z dnia 25.10.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900, rozdział 90095,

pn.: „Kosmiczny plac zabaw na os. Błonie (Program BBO)”.


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostawy i montażu urządzeń zabawowych na skwerze 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich w ramach zadania pn.: „Kosmiczny plac zabaw na os. Błonie (Program BBO)”, na działce ew. nr 30/159 obr. 0072

– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik: program funkcjonalno-użytkowy (PFU - uszczegółowienie).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu placu zabaw urządzeniami zabawowymi (uzgodnionego z Zamawiającym, Wnioskodawcą (z programu Bydgoski Budżet Obywatelski) po zawarciu umowy i wykonanego na mapie do celów projektowych dostarczonej elektronicznie przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy,

2) robót przygotowawczych (m.in.: wytyczenie geodezyjne w terenie, wyrównanie terenu,  przemieszczenie ziemi,  nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku, przygotowanie podbudowy),

3) dostawy i montażu urządzeń i elementów placu zabaw wg projektu nawiązujących do tematu zadania tj. rakiety kosmicznej,

4) dostawy i montażu ławek,

5) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,

6) przedłożenie certyfikatów bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. Jeżeli ww. certyfikaty  stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – Wykonawca ma obowiązek je uaktualnić i dostarczyć Zamawiającemu.

7) certyfikowanego audytu bezpieczeństwa po montażu urządzeń zabawowych przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wykonania przedmiotu umowy z obowiązującymi przepisami, w tym normami (PN-EN).

 

2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt 2,

2) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,

3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 j.t. z póżn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,

4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

5) zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń / elementów ogrodu sensorycznego,

6) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na konstrukcję zamontowanych urządzeń i elementy metalowe – min. 5 lat od daty odbioru przedmiotu umowy obejmującego roboty budowlane i montażowe,

7) zastosowanie materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.


2.3 Wymagania przedmiotowe:

1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w punkcie 2, opisem w załączniku do formularza oferty pn.: podział ceny na składniki i dokumentacją projektowo-kosztorysową;

2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia i jego montażu;

3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, o wartości brutto powyżej 50.000,- zł - referencje);


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU - uszczegółowienie (zał. nr 1),

2) Wzór umowy (zał. nr 2),

3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Mapa zasadnicza z określeniem strefy do zagospodarowania (zał. nr 5),

6) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 6),

7) Formularz oferty (zał.  nr 7),


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i odbiorze przedmiotu umowy.

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

5) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  w tym: projektu budowlanego (zagospodarowanie działki, projekt architektoniczno-budowlany i techniczny), projektu wykonawczego. przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, skutkującego wydaniem braku sprzeciwu przez właściwy organ administracji państwowej, w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:  

1) Piotr Dorenda Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM    branża konstrukcyjno-budowlana – tel. 52 585 9198

2) Izabela Szalbot Inspektor (koordynator) WIM – tel. 52 585 8960

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: izabela.szalbot@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 02.11.2022r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 8),

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3, ppkt 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt 3, ppkt 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

7) Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 7),

8) Certyfikaty i dokumenty  potwierdzające zgodność urządzeń z polskimi normami (pkt 3, ppkt 3);

9) Oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji (pkt 2.3, ppkt 2);


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10, ppkt: 1-5 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



                                                                                                                                 WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                               URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

                                                                                                                                         BOGDAN TYBORSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 PFU.pdf pdf 270.38 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 3 RODO.pdf pdf 254.7 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Wykaz wykonywanych usług.pdf pdf 154.45 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 5 Mapa zasadnicza z określeniem strefy do zagospodarowania.pdf pdf 334.48 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Podział ceny na składniki.doc doc 47 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 7 Oferta formularz.docx docx 15.76 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Zał. nr 2 wzór umowy.pdf pdf 206.56 2022-10-25 12:58:00 Postępowanie
Odpowiedź 1.pdf pdf 47.79 2022-10-26 13:03:25 Publiczna wiadomość
UłanówWlkpOdpPlatforma.pdf pdf 44.56 2022-10-31 10:08:52 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 31.19 2022-11-24 11:06:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-24 11:06 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

2022-10-31 10:08 Maciej Grabowski Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy

UłanówWlkpOdpPlatfor [...].pdf

2022-10-26 13:03 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Odpowiedź 1.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostawy i montażu urządzeń zabawowych na skwerze 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 584