Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2022 14:37:00 |
Składania : | 03-11-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-11-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę plotera.
1. Ploter A0 z podstawą
- 1szt.,
• format: 914 mm / 36"",
• 5-kolorowy,
• szybkość drukowania ≥ 140 str. / godz. (A1),
• maksymalna rozdzielczość druku ≥ 2400 × 1200
dpi,
• pamięć standardowa ≥ 2 GB
• szerokość nośnika: 203,2–917 mm
• grubość nośnika: 0,07–0,8 mm,
• Kompatybilność z systemem operacyjnym
Microsoft Windows 32-bitowy: Windows 7, 8.1, 10, Wersja 64-bitowa: Windows 7,
8,1, 10, Server 2008R2, Server 2012/2012R2, Server 2016,
• Interfejsy: złącze USB B: wbudowane Hi-Speed
USB, Ethernet: IEEE 802.3 10-base-T/IEEE 802.3u 100base-TX/IEEE 802.3ab
1000base-T/IEEE 802.3x Full Duplex, Wireless LAN:
IEEE802.11n/IEEE802.11g/IEEE802.11b
2. Instalacja i konfiguracja plotera w siedzibie
Spółki.
1.Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a) wykaz dostarczonego towaru,
b) instrukcje montażu, obsługi i konserwacji w języku polskim,
c) karty gwarancyjne,
d) poświadczenie zgodności,
e) protokół przekazania towaru,
f) karty charakterystyki produktu, jeśli dotyczą.
2. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia zamówienia
3. Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
4. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Okres rękojmi: minimum 24 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi– na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
6. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-11-07 08:53 | Paulina Budzińska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma PHU Info Tech. |
Komunikaty