Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RG.271.8.2022 Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze

Teresa Karolczuk
Urząd Gminy Siemiatycze
Deadlines:
Published : 24-10-2022 16:00:00
Placing offers : 08-11-2022 12:00:00
Offers opening : 08-11-2022 12:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ OWP Gmina Siemiatycze.pdf pdf 10164.95 2022-10-24 16:00:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 199.95 2022-10-24 16:00:00 Proceeding
opis przedmiotu zamówienia.zip zip 862.93 2022-10-24 16:00:00 Proceeding
Umowa.doc doc 186.5 2022-10-24 16:00:00 Proceeding
Załącznik od 4 do 6.zip zip 215.37 2022-10-24 16:00:00 Proceeding
formularze ofertowe cz. od 1do 11.zip zip 533.79 2022-10-25 13:00:04 Proceeding
korekta Załącznik nr 3c – Formularz ofertowy .xlsx xlsx 55.74 2022-10-28 10:53:23 Proceeding
odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 103.74 2022-10-28 12:32:07 Proceeding
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 38.67 2022-10-31 14:52:18 Proceeding
korekta załączników 1c, 1i, 3c, 3i.zip zip 254.96 2022-10-31 14:52:26 Proceeding
korekta Załącznik nr 3c – Formularz ofertowy .xlsx xlsx 55.74 2022-10-28 11:07:58 Public message
odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 103.74 2022-10-28 12:30:02 Public message
odpowiedzi na pytania 03.11.2022.pdf pdf 689.69 2022-11-03 14:03:38 Public message
2 zmiana ogłoszenia OWP.pdf pdf 37.85 2022-11-03 14:03:38 Public message
informacja z otwarcia ofert 09.11.2022.pdf pdf 2971.33 2022-11-09 12:39:35 Public message
ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty część 6 i 10.pdf pdf 784.18 2022-11-17 11:53:43 Public message
zawiadomienie.pdf pdf 3479.07 2022-11-22 15:14:51 Public message
zawiadomienie 23.11.2022.pdf pdf 466.25 2022-11-23 15:26:30 Public message
zawiadomienie.pdf pdf 520.82 2022-12-06 15:30:36 Public message

Announcements

2022-12-06 15:30 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze" dla części 7. Teresa Karolczuk

zawiadomienie.pdf

2022-11-23 15:26 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze" dla części 11.
Teresa Karolczuk

zawiadomienie 23.11. [...].pdf

2022-11-22 15:14 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze" dla części 1-5, 7-9 oraz 11.

Teresa Karolczuk

zawiadomienie.pdf

2022-11-17 11:53 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze" dla części 4 - Pomoce dydaktyczne do zajęć muzyczno-ruchowych oraz części 10 - Meble przedszkolne. Pozostałe części zamówienia są w trakcie weryfikacji.

Teresa Karolczuk

ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2022-11-09 12:39 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze".

Teresa Karolczuk

informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-09 10:06 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze informuje, że ze względu na dużą ilość ofert ( 26 ) i dużą ilość części w zamówieniu ( 11 ) ogłoszenie z otwarcia ofert w postępowaniu na "Dostawę pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze", zostanie opublikowane dzisiaj w godzinach popołudniowych.

Teresa Karolczuk
2022-11-08 12:00 Buyer message Urząd Gminy Siemiatycze informuje, że na realizację zamówienia „Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze” przeznaczono 305 198,83 zł gross w tym:
- część 1 – pomoce do zajęć języka angielskiego – 12 016,28 zł,
- część 2 – pomoce do zajęć matematyczno-przyrodniczych – 44 089,10 zł,
- część 3 – pomoce do zajęć plastycznych – 61 959,20 zł,
- część 4 – pomoce do zajęć z kodowania – 15 999,98 zł,
- część 5 – pomoce do zajęć teatralnych 9 554 zł,
- część 6 – pomoce do zajęć muzyczno-ruchowych – 12 033,98 zł,
- część 7 – pomoce do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych – 46 277,56 zł,
- część 8 – magiczny dywan – 31 699,40 zł,
- część 9 – monitory interaktywne – 43 788 zł,
- część 10 – meble przedszkolne – 7 781,33 zł,
- część 11 – wyposażenie placu zabaw – 20 000 zł.

Teresa Karolczuk
2022-11-03 14:03 Teresa Karolczuk W odpowiedzi na zapytanie z dnia 28 października, 02 listopada i 03 listopada 2022 roku Zamawiający informuje:

Pytanie 1
W załączniku nr 1 do SWZ przedmiotem zamówienia są monitory interaktywne 65”, dla których wymaganą pozycją jest moduł Bluetooth. Duża część dostawców rozwiązań interaktywnych rezygnuje z modułu Bluetooth w swoich monitorach interaktywnych ponieważ jest on stosowany przez placówki bardzo sporadycznie, a wpływa na cenę końcową urządzenia. Jednocześnie w monitorach znajduje się moduł Wi-Fi który skutecznie pozwala na zdalne i bezprzewodowe komunikowanie się z innymi urządzeniami.
W związku z tym czy zamawiający zgodzi się na usunięcie wymogu co do posiadania modułu Bluetooth przez monitory interaktywne? Pozwoli to na oferty korzystniejsza cenowo. Dodatkowo nie wpłynie to na jakość proponowanych urządzeń.
Odpowiedź na pytanie 1.
Tak, zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie od wymogu posiadania przez monitor interaktywny modułu Bluetooth.
31 października 2022 roku na stronie postępowania opublikowano korektę załącznika 1i i 3i.
Pytanie 2

Proszę o sprecyzowanie treści Załącznika nr 1c - Opis przedmiotu zamówienia. W poz. 28 wskazano, że przedmiotem zamówienia jest "tempera 1 litr, w zestawie kolory (...) - po 3 szt. każdego koloru". Bardzo proszę o informację, czy w ramach jednego zestawu farb każdy z poszczególnych kolorów powinien zostać dostarczony w ilości 3 sztuk po 1 litr (tj. należy dostarczyć łącznie 120 zestawów farb, w każdym zestawie 15 kolorów farb po 3 litry z każdego koloru) czy też pojemność 1 litr odnosi się do łącznej pojemności całego zestawu farb obejmującego 15 kolorów po 3 szt. każdego koloru.

Odpowiedź na pytanie 2
31 października 2022 roku na stronie postępowania opublikowano korektę załącznika 1c i 3c.W poz. 27 i 28 w/w załączników uszczegółowiono zapisy:
- poz. 27 dotyczy zakupu 16 zestawów farb, przy czym każdy zestaw zawiera 6 szt. farb o pojemności 1000 ml każda czyli w sumie 96 sztuk farb o pojemności 1000 ml,
- poz. 28 dotyczy zakupu tempery o pojemności 1 litr w 15 kolorach: brązowy, ciemnoczerwony, ciemnozielony, czarny, fioletowy, granatowy, jasnoczerwony, jasnoróżowy, jasnozielony, niebieski, pomarańczowy, różowy, szary, turkusowy, zielony czyli 120 litrów farby po 8 litrów każdego koloru ( 8 litrów x 15 kolorów = 120 litrów ).

Pytanie 3
Proszę o wyjaśnienie kryterium oceny ofert.
Z SWZ wynika, że oferując 24 miesiące gwarancji, można uzyskać 30 pkt jak i 40 pkt.
przedział 13-24 - 30 pkt
przedział 24 - 36 - 40 pkt

Odpowiedź na pytanie 3
W SWZ popełniono błąd pisarski. Prawidłowy zapis do oceny ofert:
12 miesięcy – 10 punktów,
13-24 miesiące – 30 punktów,
25-36 miesięcy – 40 punktów.

Pytanie 4

Dot. część 4 – Pomoce dydaktyczne do zajęć z kodowania. Dla pewności, proszę o informację czy Zamawiający wymaga 4 szt. robotów czy 4 kompletów po 4 sztuki robotów, w sumie 16 sztuk.

Odpowiedź na pytanie 4
Zamawiający wymaga 4 komplety po 4 sztuk robotów czyli w sumie 16 sztuk robotów.


Pytanie 5
Proszę o wyjaśnienie ilości w cz. 3 Pomoce dydaktycznie.
Poz. 11 - zestaw mazaków.
W załączniku nr 1c jest ilość 6+3+3+6 w sumie 18, natomiast zamawiający wpisał sumę jako 1, tak samo w załączniku nr 3c po korekcie widnieje ilość 1.
Jaką Ilość ma wycenić wykonawca?

Odpowiedź na pytanie 5
Wykonawca ma wycenić 18 kompletów.

W związku ze zmianami przedłuża się termin składania ofert na 8 listopada 2022 r. godz. 12.00 oraz termin otwarcia ofert na 8 listopada 2022 r. godz. 12.15.

Teresa Karolczuk

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2 zmiana ogłoszenia [...].pdf

2022-10-28 12:30 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze przesyła w załączeniu odpowiedź na zapytanie dotyczące treści SWZ.

Teresa Karolczuk

odpowiedź na zapytan [...].pdf

2022-10-28 11:07 Teresa Karolczuk Urząd Gminy Siemiatycze w załączeniu udostępnia skorygowany formularz ofertowy 3c. Skorygowano błąd w poz. 3 formularza ofertowego. W pozycji 3 formularza było: kredki w drewnianej oprawie 144 kredek, powinno być: papier na rolce do sztalug 50 m.

Teresa Karolczuk

korekta Załącznik nr [...].xlsx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1611