Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOJO.261.17.3.2022 Dostawa środków czystości w 2023 r. do szkół z terenu Gminy Ropczyce, gdzie zastosowano podział na zadania

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2022 10:58:00
Składania : 03-11-2022 13:00:00
Otwarcia : 03-11-2022 13:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 437.42 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 733.87 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta.doc doc 85 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy (wszystkie części).xls xls 704 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postepowaniu.doc doc 45 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór umowy.docx docx 33.61 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie zamówienia.pdf pdf 35.04 2022-10-24 10:58:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zapytania.pdf pdf 400.33 2022-10-26 10:18:53 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #680242.pdf pdf 243.35 2022-11-03 14:56:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty .pdf pdf 849.81 2022-12-02 12:20:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-02 12:20 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-11-03 14:56 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-03 13:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty brutto jakie Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
1. SP1- 26998,93
2. SP5- 20 009,99
3. ZS3- 6 904,36
4. SP3- 9 512,51
5. ZS5- 16 961,07
6. ZSGD- 14 135,34
7. SPGW- 6 693,28
8. SPL- 5 646,20
9. SPŁK- 7 781,45
10. SPM- 6 464,29
11. SPND- 8 933,73
12. SPNG- 4 328,28
13. PP1- 13 976,98
14. PP2- 7 699,72
15. PPL- 5 212,32
16. ŻM- 16 291,65
17. SM- 3 229,885
18. PPB 13 912,43
2022-10-31 07:52 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach W związku z zapytaniem, które wpłynęło dnia 28.10.2022 r. Zamawiający odpowiada, że jednostką miary w cz. nr II- SP5 poz. 64 jest opakowanie.
2022-10-26 10:18 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach W związku z wpłynięciem zapytań do prowadzonego postępowania Zamawiający udzielił na nie odpowiedzi, które zamieścił na stronie prowadzonego postępowania.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 457