Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-10-2022 10:24:00 |
Składania : | 04-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę barwnika do wody „FLUORESCEINA 200 %”.
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy
dołączyć karty charakterystyki produktu.
2. Termin realizacji
zamówienia: do dnia 31.01.2023 r.
3. Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg.
4. Koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i
rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania
niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
5. Okres rękojmi:
minimum 12 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego
towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa
minimalny okres rękojmi– na 12 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza
ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest
dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w
terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.
6. Zamawiający może
odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad (w tym brak wymaganych
dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia
nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia
7. Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i
ceny ofertowej za. Ilość dostarczonych rzeczy i kompletność potwierdzi
Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego
dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do
kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
8. Warunki
płatności:
a) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot
dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze.
b) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-11-15 08:03 | Paulina Budzińska | Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma AneVa Mariusz Klejnowski. |
Komunikaty