Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-10-2022 12:58:00 |
Składania : | 31-10-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 31-10-2022 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Dostawa: na koszt Wykonawcy.
2. Sposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Ostrołęka
Plac gen. Józefa Bema 1
07-410 Ostrołęka
NIP: 758-214-20-02
Odbiorca:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 4 im. Adama Chętnika
ul. Traugutta 10, 07-410 Ostrołęka
3. TERMIN DOSTAWY: do 5 dni roboczych od daty wysłania zamówienia.
4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania
techniczne, a w szczególności odpowiada wszystkim cechom określonym w
zapytaniu, jest fabrycznie nowy.
5. W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
6. Gwarancja - 24 miesiące.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Zespołu Szkół Zawodowych nr 4 w Ostrołęce ul.Traugutta 10, 07-410 Ostrołęka, w godz. 8:00 do 15:30 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 29 764-21-27 email:artplu@zsz4.ostroleka.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty