Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2022 14:43:00 |
Składania : | 28-10-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
ul. Piekary 19, 61-823 Poznań
NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz.
1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem
zapytania ofertowego jest świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych
na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. z podziałem
na części:
Część I dotyczy
centrali spółki w Poznaniu ul. Piekary 19:
– świadczenie
usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń
telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do
sieci komórkowych, usług faksowych oraz świadczenie usług internetowych (technologia światłowodowa) o
następujących parametrach:
- łącze ISDN Pra 30B+D (30 kanałów),
- prezentacja numeru własnym DDI,
- blokada połączeń z numerami zaczynającymi się na 0 700 ……
- możliwość wychodzenia wieloma połączeniami prezentującymi się jak numer
główny,
- naliczanie sekundowe,
- brak opłaty za niezrealizowane połączenia,
- brak
opłaty za rozpoczęcie połączeń,
- połączenia lokalne,
- połączenia międzystrefowe,
- połączenia do sieci komórkowych,
- połączenia międzynarodowe,
- zapewnienie transmisji dla faksu,
- automatyczne serwisy informacyjne, linie informacyjne, infolinie
0-800;0-801;0-804
- połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy
posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986,
985, 984,
- bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów,
- sporządzanie
i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz
usług telekomunikacyjnych w formie bilingu za dany okres rozliczeniowy lub
udostępnienie wykazu bieżących i archiwalnych połączeń poprzez strony www,
- bezpłatne,
okresowe przeglądy stanu technicznego pracy dostarczanych łączy oraz
sprawdzanie parametrów łączy poprzez ich pomiary i usuwanie usterek,
- czas
reakcji na awarię do 2 godzin,
- czas
usunięcia awarii do 12 godzin.
Kod CPV –
64210000-1 – Usługi telefoniczne i przesyłu danych
Zamawiający
zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne:
(61) 656 35
00 znajdujący się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19;
(61) 656 53
66 znajdujący się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19;
(61) 65
06 100 do (61) 6506 399 znajdujące się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w
Poznaniu
ul. Piekary 19.
Numer (61)
656 35 00 Zamawiający ustanawia numerem głównym. Wykonawca uruchomi usługę
e-fax (fax to mail) na wskazanym przez Zamawiającego nr telefonu (61) 656 53 66
oraz adresie e-mail. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci
dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem numerów (bez przerw w świadczeniu
usług) zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j.). Wykonawca
zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą,
również ponoszonych przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np.
przejęcie obecnie posiadanej numeracji). Wykonawca musi zapewnić dostęp do
wszystkich usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych
lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci
komórkowych, usług faksowych.
Szacowany przez Zamawiającego miesięczny czas połączeń klasyfikuje się
następująco:
a) połączenia lokalne i strefowe
około 1200 minut miesięcznie,
b) połączenia międzystrefowe około 1200 minut miesięcznie,
c) połączenia komórkowe około 7000
minut miesięcznie,
Świadczenie usług
internetowych dla centrali spółki w Poznaniu - łącze internetowe w Poznaniu
ul. Piekary 19 o następujących parametrach:
·
gwarantowana
przepustowość 1/1 Gb/s,
·
minimum 1 stały
publiczny adresy IP dla lokalizacji,
·
symetryczne
łącze internetowe (technologia światłowodowa),
·
SLA na poziomie
99,90%.
Część
II
dotyczy oddziału w Pile ul. Grunwaldzka 2:
- świadczenie usług internetowych o następujących
parametrach:
·
gwarantowana
przepustowość co najmniej 50/50 Mb/s
·
minimum 1 stały
publiczny adres IP publicznych dla lokalizacji,
·
symetryczne
łącze internetowe,
·
SLA na poziomie
99,90%.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia - zgodnie z
wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
2) wpis do rejestru
przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzony przez Prezesa UKE, co upoważnia
do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, na
podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty
jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający
pobierze dokument),
4)
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 3 do zapytania.
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Przystępując do niniejszego
zapytania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w
pkt. III oraz wskazanych poniżej:
a)
wypełnionego formularza ofertowego dla części I, o treści określonej w załączniku nr 1 – wszystkie pozycje formularza
ofertowego winny być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty;
b)
wypełnionego formularza ofertowego dla części II, o treści określonej w załączniku nr 2 – wszystkie pozycje formularza
ofertowego winny być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty;
2.
Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem
osobistym (zaawansowanym podpisem
elektronicznym) przez
osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy (wymienione
we właściwym rejestrze lub ewidencji)
bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię
stosownego pełnomocnictwa;
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę dla każdej z części zamówienia.
Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
5.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych.
8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
9.
Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w
postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 28.10.2022 r. do godziny 12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00,
e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.
VII. KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
1.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium tj. 100% - cena
(24 miesięczny koszt brutto usługi) dla każdej z części zamówienia.
2.
Wszystkie
elementy zamówienia należy wycenić w oparciu o załączony formularz ofertowy, w
którym Wykonawca przedstawi ceny jednostkowe stanowiące podstawę rozliczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą.
VIII.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za
pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
IX.
ZWIAZANIA
OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną
ofertą przez okres
30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego
terminu.
X.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie
zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
XI.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca
rozpocznie świadczenie wykonywania
usług od dnia 02
stycznia 2023 r. od godz. 0.00 do 31 grudnia
2024 r. do godz. 24.00. Zamawiający będzie wymagał wskazania
w umowie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy do bezpośredniej obsługi
klienta tzw. „opiekun” w czasie trwania umowy.
XII.
ZASTOSOWANA
PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem
zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na
każdym jego etapie - bez
podania przyczyn, w
szczególności bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty,
a także po
wyłonieniu
najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Oferentów
informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od
Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem
formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia
dokumentów.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów,
co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności
oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z
prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
Załącznik
nr 1 do WARP-13/Z/2022 – Formularz ofertowy dla części I zamówienia,
Załącznik
nr 2 do WARP-13/Z/2022 – Formularz ofertowy dla części II zamówienia,
Załącznik
nr 3 do WARP-13/Z/2022 – Oświadczenie wykonawcy,
Załącznik nr 4
do WARP-13/Z/2022 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2022-11-03 13:02 | Zamówienia Publiczne | Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |
Komunikaty