Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WARP-13/Z/2022 Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. z podziałem na 2 części.

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2022 14:43:00
Składania : 28-10-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I.             ZAMAWIAJĄCY:

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

 

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.

II.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. z podziałem na części:

Część I dotyczy centrali spółki w Poznaniu ul. Piekary 19:

świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, usług faksowych oraz świadczenie usług internetowych (technologia światłowodowa) o następujących parametrach:

- łącze ISDN Pra 30B+D (30 kanałów),

- prezentacja numeru własnym DDI,

- blokada połączeń z numerami zaczynającymi się na 0 700 ……

- możliwość wychodzenia wieloma połączeniami prezentującymi się jak numer główny,

- naliczanie sekundowe,

- brak opłaty za niezrealizowane połączenia,

- brak opłaty za rozpoczęcie połączeń,

- połączenia lokalne,

- połączenia międzystrefowe,

- połączenia do sieci komórkowych,

- połączenia międzynarodowe,

- zapewnienie transmisji dla faksu,

- automatyczne serwisy informacyjne, linie informacyjne, infolinie 0-800;0-801;0-804

- połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984, 

- bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów,

- sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych wykazów realizowanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w formie bilingu za dany okres rozliczeniowy lub udostępnienie wykazu bieżących i archiwalnych połączeń poprzez strony www,

- bezpłatne, okresowe przeglądy stanu technicznego pracy dostarczanych łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez ich pomiary i usuwanie usterek,

- czas reakcji na awarię do 2 godzin,

- czas usunięcia awarii do 12 godzin.

 

Kod CPV – 64210000-1 Usługi telefoniczne i przesyłu danych

 

Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne:

 

(61) 656 35 00 znajdujący się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19;

(61) 656 53 66 znajdujący się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19;

(61) 65 06 100 do (61) 6506 399 znajdujące się w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu
ul. Piekary 19.

 

Numer (61) 656 35 00 Zamawiający ustanawia numerem głównym. Wykonawca uruchomi usługę e-fax (fax to mail) na wskazanym przez Zamawiającego nr telefonu (61) 656 53 66 oraz adresie e-mail. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem numerów (bez przerw w świadczeniu usług) zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j.). Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą, również ponoszonych przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. przejęcie obecnie posiadanej numeracji). Wykonawca musi zapewnić dostęp do wszystkich usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, usług faksowych.

Szacowany przez Zamawiającego miesięczny czas połączeń klasyfikuje się następująco:

a)    połączenia lokalne i strefowe około 1200 minut miesięcznie,

b)    połączenia międzystrefowe około 1200 minut miesięcznie,

c)    połączenia komórkowe około 7000 minut miesięcznie,

 

Świadczenie usług internetowych dla centrali spółki w Poznaniu - łącze internetowe w Poznaniu
ul. Piekary 19 o następujących parametrach:

·         gwarantowana przepustowość 1/1 Gb/s,

·         minimum 1 stały publiczny adresy IP dla lokalizacji,

·         symetryczne łącze internetowe (technologia światłowodowa),

·         SLA na poziomie 99,90%.

 

Część II dotyczy oddziału w Pile ul. Grunwaldzka 2:

- świadczenie usług internetowych o następujących parametrach:

·         gwarantowana przepustowość co najmniej 50/50 Mb/s

·         minimum 1 stały publiczny adres IP publicznych dla lokalizacji,

·         symetryczne łącze internetowe,

·         SLA na poziomie 99,90%.

 

III.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.      W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

1)    oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2,

2)    wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzony przez Prezesa UKE, co upoważnia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument),

3)    wpis do KRS lub CEIDG (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).

4)    oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych                                  przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 3 do zapytania.

2.      Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:

·         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IV.          PRZYGOTOWANIE OFERTY:

1.     Przystępując do niniejszego zapytania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. III oraz wskazanych poniżej:

a)    wypełnionego formularza ofertowego dla części I, o treści określonej w załączniku nr 1 – wszystkie pozycje formularza ofertowego winny być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty;

b)    wypełnionego formularza ofertowego dla części II, o treści określonej w załączniku nr 2 – wszystkie pozycje formularza ofertowego winny być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty;

2.     Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym  lub  podpisem  osobistym  (zaawansowanym  podpisem  elektronicznym)  przez osobę/osoby  uprawnione  do  reprezentowania  Wykonawcy  (wymienione  we  właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa;

3.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z części zamówienia.  Złożenie  większej  liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,  spowoduje  odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

4.     Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.

5.     Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.      Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zmiany  zapisów  zapytania  ofertowego  przed  upływem terminu składania ofert.

7.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.

9.     Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

V.            TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.     Ofertę należy składać w postaci plików PDF na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

2.     Oferty należy składać w terminie do 28.10.2022 r. do godziny 12:00.

3.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Za  datę  wpływu  oferty,  dokumentów,  oświadczeń  oraz innych  informacji  przyjmuje  się  datę  ich  wczytania  do  systemu  (przesłania na Platformę).

5.     Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.

 

VII.     KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

1.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium tj. 100% - cena
(24 miesięczny koszt brutto usługi) dla każdej z części zamówienia.

2.      Wszystkie elementy zamówienia należy wycenić w oparciu o załączony formularz ofertowy, w którym Wykonawca przedstawi ceny jednostkowe stanowiące podstawę rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą.

 

VIII.     INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

 

IX.          ZWIAZANIA OFERTĄ:

Wykonawca  pozostaje  związany  złożoną  ofertą  przez  okres  30  dni  kalendarzowych.  Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.

 

X.            PŁATNOŚCI:

Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

XI.          TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonawca  rozpocznie  świadczenie  wykonywania  usług  od  dnia  02 stycznia  2023 r. od godz. 0.00 do 31 grudnia 2024 r. do godz. 24.00. Zamawiający będzie wymagał wskazania w umowie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy do bezpośredniej obsługi klienta tzw. „opiekun” w czasie trwania umowy.

 

XII.       ZASTOSOWANA PROCEDURA:

1.      Postępowanie  o  udzielenie zamówienia  prowadzone  jest  w  trybie  zapytania  ofertowego o  wartości nieprzekraczającej  kwoty  określonej  w  art.  2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).

2.      Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

3.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia  niniejszego  postępowania na każdym  jego  etapie - bez  podania  przyczyn,  w  szczególności  bez  wyłonienia najkorzystniejszej  oferty,  a  także  po  wyłonieniu  najkorzystniejszej  oferty,  a przed zawarciem umowy.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych  przez  Oferentów  informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.

5.      Zamawiający  wykluczy  z  postępowania  Oferentów,  co  do  których, wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

6.      Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  podjęcia  negocjacji  ze  wszystkimi  Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 do WARP-13/Z/2022 – Formularz ofertowy dla części I zamówienia,

Załącznik nr 2 do WARP-13/Z/2022 – Formularz ofertowy dla części II zamówienia,

Załącznik nr 3 do WARP-13/Z/2022 – Oświadczenie wykonawcy,

Załącznik nr 4 do WARP-13/Z/2022 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy dla części I zamówienia.doc doc 274 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy dla części II zamówienia.doc doc 263.5 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 329 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 168.41 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy dla części I zamówienia.doc.pdf pdf 158.59 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy dla części II zamówienia.pdf pdf 145.03 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.pdf pdf 228.36 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
WARP-13-Z-2022 - Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 13 lub art. 14 RODO.pdf pdf 129.92 2022-10-20 14:43:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty WARP-13-Z-2022.pdf pdf 119.55 2022-11-03 13:02:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-03 13:02 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych na rzecz Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I zamówienia Należy podać 24 miesięczny koszt brutto 1 usługa - (0)
2 Część II zamówienia Należy podać 24 miesięczny koszt brutto 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230