Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZ/698/NT/22 Dostawa wyrobów dla nowo powstałego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla dzieci

Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2022 10:06:00
Składania : 03-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 03-11-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 211.88 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
2. SWZ z załącznikami.pdf pdf 10133.71 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
3. Zał. nr 1 Oferta Wykonawcy.docx docx 33.46 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
4. Zał. nr 2 Formularz cenowy.xlsx xlsx 19.28 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
5. Zał. nr 3 Karty produktu.zip zip 181.46 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
6. Zał. nr 4 Wzór umowy.pdf pdf 751.36 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
7. Zał. nr 5,5a,6,7,8 Oświadczenia.docx docx 32.82 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
8. Zał. nr 9 Umowa powierzenia przetwarzania danych.pdf pdf 419 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
9. SWZ Tryb podstawowy.pdf pdf 758.62 2022-10-18 10:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I.pdf pdf 40.49 2022-10-25 07:22:54 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - zmiana terminu I.pdf pdf 303.99 2022-10-25 07:22:54 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ- zmiana terminu I..pdf pdf 487.04 2022-10-25 07:22:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.pdf pdf 39.91 2022-10-27 12:43:12 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - zmiana terminu II..pdf pdf 468.67 2022-10-27 12:43:12 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - zmiana terminu II.pdf pdf 188.15 2022-10-27 12:43:12 Publiczna wiadomość
Karta produktu Zad. 10 Chłodziarki farmaceutyczne (...) - Po modyfikacji.doc doc 60.5 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Karta produktu Zad. 11 Chłodziarka farmaceutyczna - Po modyfikacji.doc doc 61.5 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Karta produktu Zad. 12 Macerator mały - Po modyfikacji.docx docx 24.75 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania..pdf pdf 880.15 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 899.39 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Zał. nr 4 Wzór umowy - Po modyfikacji.pdf pdf 751.81 2022-10-27 13:06:17 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - pismo.pdf pdf 451.39 2022-11-03 11:33:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 516.58 2022-11-03 11:33:20 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 201.35 2022-11-03 11:33:20 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe I..pdf pdf 531.76 2022-11-22 12:45:27 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe I.pdf pdf 272.23 2022-11-22 12:45:27 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe II..pdf pdf 509.24 2022-12-06 09:25:31 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe II.pdf pdf 415.08 2022-12-06 09:25:31 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe III..pdf pdf 493.09 2022-12-06 11:41:07 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe III.pdf pdf 269.13 2022-12-06 11:41:07 Publiczna wiadomość
Sprostowanie Rozstrzygnięcia częściowego II..pdf pdf 463.52 2022-12-09 12:56:14 Publiczna wiadomość
Sprostowanie Rozstrzygnięcia częściowego II.pdf pdf 171.46 2022-12-09 12:56:14 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe IV (unieważnienie)..pdf pdf 484.91 2022-12-13 10:44:16 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie częściowe IV (unieważnienie).pdf pdf 282.33 2022-12-13 10:44:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-13 10:44 Elżbieta Borowik Rozstrzygnięcie częściowe IV - unieważnienie

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

2022-12-09 12:56 Elżbieta Borowik Sprostowanie Rozstrzygnięcia częściowego II

Sprostowanie Rozstrz [...].pdf

Sprostowanie Rozstrz [...].pdf

2022-12-06 11:41 Elżbieta Borowik Rozstrzygnięcie częściowe III

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

2022-12-06 09:25 Elżbieta Borowik Rozstrzygnięcie częściowe II

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

2022-11-22 12:45 Elżbieta Borowik Rozstrzygnięcie częściowe I

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

Rozstrzygnięcie częś [...].pdf

2022-11-03 11:33 Elżbieta Borowik Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2022-11-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych najpóźniej przed otwarciem ofert Zamawiający informuje, że kwoty jakie przeznaczył na sfinansowanie zamówienia publicznego z podziałem na Zadania wynoszą:
Numer Zadania Kwota
Zadanie 1 23 603,70 zł brutto
Zadanie 2 4 132,80 zł brutto
Zadanie 3 4 329,60 zł brutto
Zadanie 4 1 845,00 zł brutto
Zadanie 5 2 952,00 zł brutto
Zadanie 6 41 820,00 zł brutto
Zadanie 7 3 075,00 zł brutto
Zadanie 8 24 600,00 zł brutto
Zadanie 9 5 904,00 zł brutto
Zadanie 10 9 594,00 zł brutto
Zadanie 11 14 145,00 zł brutto
Zadanie 12 39 360,00 zł brutto
Zadanie 13 54 120,00 zł brutto
Razem: 229 481,10 zł brutto
2022-10-27 13:06 Elżbieta Borowik Odpowiedzi na pytania

Karta produktu Zad. [...].doc

Karta produktu Zad. [...].doc

Karta produktu Zad. [...].docx

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zał. nr 4 Wzór umowy [...].pdf

2022-10-27 12:43 Elżbieta Borowik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II, Zmiana SWZ - zmiana terminu II

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana SWZ - zmiana [...].pdf

Zmiana SWZ - zmiana [...].pdf

2022-10-25 07:22 Elżbieta Borowik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I, Zmiana SWZ - zmiana terminu I

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana SWZ - zmiana [...].pdf

Zmiana SWZ- zmiana t [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 967