Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa serwisowa w zakresie bieżącej konserwacji systemów teleinformatycznych

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2022 11:14:00
Składania : 20-10-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, fax. 61 656 35 66

 

ZWRACA SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:

1.    Przedmiot wyceny: usługa serwisowa w zakresie bieżącej konserwacji systemów teleinformatycznych oraz ewentualnych w miarę potrzeb napraw centrali telefonicznych, aparatów telefonicznych, faxów i instalacji telefonicznej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, jego oddziale w Pile i punkcie informacyjnym w Kaliszu.

2.    Wykaz centrali:

- Centrala w siedzibie Spółki WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19 – SLICAN IPL-256

- Centrala w oddziale Spółki WARP Sp. z o.o. w Pile ul. Grunwaldzka 2 – SLICAN
SLICAN IPU-14.105.

- Centrala w punkcie informacyjnym funduszy europejskich Spółki WARP Sp. z o.o.
w Kaliszu ul. Zacisze 2 – SLICAN IPU-14.105

3.    Wyżej wymienione centrale pracują w trybie zlinkowanym i pracują jako jeden serwer telefoniczny

4.    Usługa serwisowa (konserwacje i przeglądy systemów teleinformatycznych) wykonywane przynajmniej raz w miesiącu.

5.    Usługa serwisowa świadczona od 02.01.2023 r. do 31.12.2025 r. (24 miesiące).

6.    Usługa serwisowa świadczona w godzinach od 07:00 do 16:00 w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

7.    Czas reakcji (nie dłuższy niż 4 godzin – liczony w godzinach urzędowania Spółki WARP
Sp. z o.o. np. jeżeli awaria zostanie zgłoszona o godz. 14:00 to czas reakcji kończy się dnia kolejnego o godz. 13:00) należy rozumieć jako czas liczony od momentu zgłoszenia Wykonawcy awarii, za pomocą faksu bądź drogą poczty elektronicznej, do momentu zajęcia się naprawą.

8.    Po zdiagnozowaniu usterki, a przed przystąpieniem do naprawy należy przedstawić ekspertyzę i kosztorys do akceptacji Zamawiającemu wraz z czasem naprawy.

9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naprawy w przypadku braku akceptacji przedstawionego kosztorysu, bez ponoszenia kosztów przygotowanej  ekspertyzy i kosztorysu naprawy.

10.  Konserwacje i naprawy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz jego oddziale i punkcie informacyjnym.

11.  W przypadku awarii systemu powodującej przerwę w pracy (łączności) powyżej 4 godzin, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na czas naprawy urządzenia zamienne o podobnych parametrach.

12.  W przypadku konieczności naprawy urządzeń poza siedzibą Zamawiającego niezbędne  jest uzyskanie zgody Zamawiającego.

13.  Wykonawca oświadcza, że jest w posiadaniu części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy systemu w założonym czasie reakcji. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca udostępni do wglądu posiadane części zamienne niezbędne do naprawy wyżej wymienionych central.

14.  Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług będących przedmiotem niniejszego postępowania osobiście. W przypadku konieczności powierzenia realizacji umowy osoba trzecim Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego.  

15.  W przypadku awarii centrali, sieci telefonicznej, gdzie powstała awaria jest wynikiem zaniedbania po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje naliczanie kar umownych w wysokości – 10% miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień występowania awarii.

16.  Wykonawca zobowiązany jest przynajmniej raz w miesiącu dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej raport z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali z osobna, który stanowi podstawę do płatności za usługę.

17.  Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 20 października 2022 r. do godz.: 12:00.

18.  Szczegółowych informacji udziela Pan Hubert Stankiewicz oraz Pan Wojciech Korniewicz tel. 61 656 35 00.

19.  KOD CPV:

50334130-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej.

50334110-9 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej.

20.  Wycena proszę przesłać na załączonym formularzu (załącznik nr 1).

21.  Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szacowanie Wartości Zamówienia - Serwis.pdf pdf 128.7 2022-10-17 11:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz Szacowania Wartości Zamówienia.doc doc 255.5 2022-10-17 11:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz Szacowania Wartości Zamówienia.pdf pdf 117.88 2022-10-17 11:14:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa serwisowa w zakresie bieżącej konserwacji systemów teleinformatycznych oraz ewentualnych w miarę potrzeb napraw centrali telefonicznych, aparatów telefonicznych, faxów i instalacji telefonicznej Należy podać wartość wykonania usługi przez okres 24 miesięcy. Proszę o wypełnienie załącznika nr 1. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 197