Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.75.2022 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją urządzeń do Jednostek Organizacyjnych UMB, z podziałem na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2022 09:34:00
Składania : 16-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 16-11-2022 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 2022-OJS200-568182-pl.pdf pdf 155.56 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 132.21 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
Wzór umowy z protokołem odbioru.zip zip 303.41 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 80 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - JEDZ.doc doc 167 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a do SWZ - Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.49 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
Załączniki nr 2-6 do SWZ.zip zip 290.33 2022-10-17 09:34:00 Postępowanie
wyjasnienia i zmiany treści SWZ - 1.75.doc doc 108 2022-11-08 09:43:31 Publiczna wiadomość
MODYFIKACJA NR 1 Cz. 1 Komora laminarna(2).doc doc 375.5 2022-11-08 09:43:31 Publiczna wiadomość
MODYFIKACJA 1 - A. Cz. 3 Inkubatory CO2.doc doc 288.5 2022-11-10 11:50:25 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ - 1.75 — 2.doc doc 92.5 2022-11-10 11:50:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.rtf rtf 699.13 2022-11-16 12:06:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.rtf rtf 390.71 2022-12-07 12:09:49 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 162.26 2023-01-13 09:28:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-13 09:28 Agnieszka Malinowska ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-12-07 12:09 Agnieszka Malinowska zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].rtf

2022-11-16 12:06 Agnieszka Malinowska w załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].rtf

2022-11-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje informacje dotyczące Kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 – KOMORY LAMINARNE – 9 SZT - 513 711,96
Część 2 – DYGESTORIUM BEZ RECYRKULACJI, Z CAŁKOWITYM WYRZUTEM POWIE-TRZA NA ZEWNĄTRZ - 1 SZT. - 88 166,00
Część 3 – INKUBATORY CO2 – 6 SZT. - 305 143,90
Część 4- INKUBATOR CO2 Z FUNKCJĄ KONTROLI TLENU, Z AUTOMATYCZNYM PRZE-ŁĄCZNIKIEM BUTLI Z DWUTLENKIEM WĘGLA ORAZ GENERATOREM OPARÓW NADTLENKU WODORU - 1SZT. - 80 134,50
2022-11-10 11:50 Agnieszka Malinowska W załączeniu zmiana treści SWZ w postępowaniu AZP.25.1.75.2022 - dot. części 3.

MODYFIKACJA 1 - A. C [...].doc

zmiana treści SWZ - [...].doc

2022-11-08 09:43 Agnieszka Malinowska W załączeniu treść wyjaśnień i zmiana treści SWZ w postępowaniu AZP.25.1.75.2022.

wyjasnienia i zmiany [...].doc

MODYFIKACJA NR 1 Cz. [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1347