Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Meble biurowe

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2022 09:49:00
Składania : 17-10-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 477437566 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Biurko kancelaryjne Biurko kancelaryjne o wymiarach: długość 1400 mm x szerokość 750 mm x wysokość 750 mm (tolerancja 1 – 2 mm). Blat biurka wykonany z atestowanej płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 25 mm i gęstości min. 640 kg/m3 . Podstawa biurka (boki oraz blendy) wykonana z atestowanej płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 18 mm i gęstości min. 650 kg/m3. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone atestowaną okleiną antyudarową ABS w kolorze płyty o gr. 2 mm. Cztery szuflady po prawej stronie centralnie zamykane (2 klucze w zestawie). Po lewej stronie szafka na dokumenty zamykana na klucz patentowy (2 klucze w zestawie), w szafce półka z możliwością regulacji wysokości z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Drzwiczki montowane na metalowych zawiasach puszkowych z pełną regulacją położenia drzwi. Uchwyty metalowe z mocowaniem w dwóch punktach w rozstawie min. 128 mm (tolerancja 1 – 2 mm) w kolorze satyny. Kolor olcha. 1 szt. Szkoła Policji w Słupsku, Sekcja Administracyjno-Gospodarcza
ul. Jana Kilińskiego 42
76-200, Słupsk
(0)
2 Regał kancelaryjno-biurowy Regał kancelaryjno – biurowy o wymiarach: wysokość 1870 mm x szerokość 800 mm x głębokość 400 mm (tolerancja 1 – 2 mm). Wykonany z atestowanej płyty wiórowej laminowanej obustronnie o grubości 25 mm i gęstości min. 640 kg/m3 (korpusy), 18 mm i gęstości min. 650 kg/m3 (fronty), plecy szafy z atestowanej płyty HDF, grubości min. 3 mm (wskazane jest jednostronne laminowanie). Przymocowane do płyty w odstępach min. co 150 mm. Półki wykonane z atestowanej płyty wiórowej melaminowanej obustronnie o grubości 18 mm i gęstości min. 650 kg/m3. Wszystkie krawędzie płyty zabezpieczone atestowaną okleiną antyudarową ABS w kolorze płyty o gr. 2 mm. Regał wyposażony w dwie regulowane półki z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Dolna część regału zamknięta drzwiczkami, przestrzeń dzielona półką. Drzwiczki montowane na metalowych zawiasach puszkowych i zamykane na zamki meblowe patentowe (2 klucze w zestawie). Uchwyty metalowe z mocowaniem w dwóch punktach w rozstawie min. 128 mm (tolerancja 1 – 2 mm) w kolorze satyny. Kolor olcha. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 15 listopada br. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - 36 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 251