Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.17.2022 Wykonanie robót remontowych w budynku gospodarczo - administracyjnym w Jerzmankach 94 (kancelaria leśniczego) nr inw. 108/00158

Izabela Kobielska
Nadleśnictwo Pieńsk
Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2022 13:49:00
Składania : 20-10-2022 11:00:00
Otwarcia : 20-10-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (+48) 75 77 86 235

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do składania ofert-Jerzmanki 94.pdf pdf 260.41 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - projekt remontu - Jerzmanki 94.pdf pdf 2395.31 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 1a - projekt inst. elektrycznej - kancelaria JERZMANKI.pdf pdf 740.06 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - stwoir kancelaria JERZMANKI.pdf pdf 1998.74 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - przedmiar robot kancelaria JERZMANKI.pdf pdf 2199.51 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - mapa sytuacyjno-wysokościowa.pdf pdf 3150.69 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - formularz ofertowy.pdf pdf 177.63 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - projekt umowy na remont kancelarii L. Jerzmanki.pdf pdf 189.67 2022-10-12 13:49:00 Postępowanie
formularz ofertowy.pdf pdf 177.63 2022-10-12 13:49:00 Kryterium
formularz ofertowy_zal_nr_7.docx docx 26.18 2022-10-12 13:49:00 Kryterium

Komunikaty

2022-11-07 08:52 Izabela Kobielska Ocenie Zamawiającego podlegała 1 oferta, złożona przez HVAC-Instalacje Michał Kaczmarczyk z siedzibą przy ul. Osiedlowej 30/4 w Zarębie (59-800) na kwotę 94 525,00 zł brutto. Oferta spełniła warunki formalne, została prawidłowo złożona i zabezpieczona wadialnie.
W dniu 28 października 2022 r. podpisano umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Jerzmanki 94 remont kancelarii leśnictwa 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy.p [...].pdf

formularz ofertowy_z [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 20% Maksymalny termin wykonania zamówienia to 60 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie: • 30 dni i krócej od daty zawarcia umowy, Wykonawca otrzymuje 20 pkt, • 31 – 40 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca otrzymuje 15 pkt, • 41 – 50 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca otrzymuje 10 pkt. W pozostałych przypadkach, tj. za realizację przedmiotu zamówienia w terminie 51 – 60 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca otrzymuje 0 pkt. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Okres gwarancji jakości 20% Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy, liczony od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą bezusterkowego odbioru protokołu końcowego. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 20 punktów. Sposób obliczania punktów dla kryterium określono w zaproszeniu do składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 445