Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4241.71.2022.JTB Wykonanie legalizacji podręcznego sprzętu gaśniczego, tj. gaśnic zlokalizowanych w obiektach użytkowych Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2022 09:09:00
Składania : 18-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 18-10-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: ”Wykonanie legalizacji podręcznego sprzętu gaśniczego, tj. gaśnic zlokalizowanych w obiektach użytkowych Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. DANE SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

L.p.

Lokalizacja gaśnic

Rodzaj gaśnicy

Ilość gaśnic

1

Budynek przy ul. Gajowej 11A

6 kg proszkowe ABC

3

gaśnica proszkowa F

1

2 kg proszkowa

1

2

Budynek przy ul. 1 Maja 61

6 kg proszkowe ABC

9

3

Budynek przy ul. Dworcowej 17E

6 kg proszkowe ABC

10

4 kg proszkowe ABC

2

gaśnica śniegowa

1

4

Budynek przy ul. 1 Maja 55

6 kg proszkowe ABC

5

gaśnica śniegowa

1

5

Budynek przy ul. Sybiraków 2

6 kg proszkowe ABC

4

6

Budynek przy ul. Cieszyńskiej 101

6 kg proszkowe ABC

1

7

Przejście podziemne „A”

6 kg proszkowe ABC

5

8

Przejście podziemne „B”

6 kg proszkowe ABC

4

9

Samochody służbowe

1 kg proszkowe ABC

5

10

Budynek przy ul. Komuny Paryskiej 14 – pomieszczenie Sołtysa

6 kg proszkowe ABC

1

11

Budynek przy ul. Szkolnej 1

6 kg proszkowe ABC

3

4 kg proszkowe ABC

1

12

Budynek przy ul. Pszczyńskiej 142

gaśnica śniegowa

1

13

RAZEM:

58


2.1. W przypadku stwierdzenia podczas legalizacji gaśnic konieczności remontu lub wymiany, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wykazu gaśnic, które należy wyremontować bądź wymienić. Wykaz stanowić będzie załącznik do protokołu odbioru robót wykonanej usługi. Remont bądź wymiana zostaną zlecone odrębnym postępowaniem i/lub zleceniem – w zależności od wysokości posiadanych środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel.


3. TERMIN WYKONANIA: w okresie od 17 października do 28 listopada 2022 r.

Termin realizacji zamówienia jest możliwy wyłącznie w poniedziałki i wtorki, za wyjątkiem dnia 25.10.2022 r. oraz 31.10.2022 r. Dokładne terminy należy uzgodnić z osobą nadzorującą z ramienia Zamawiającego tel.: (032) 47 63 633 wew. 41.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie do zlożenia oferty.pdf pdf 167.01 2022-10-11 09:09:00 Postępowanie
4. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 98.48 2022-10-14 09:31:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-14 09:31 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień Dobry.
Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Informuję jednocześnie, iż postępowanie w dniu dzisiejszym zostanie ogłoszone ponownie, ze względu na rozszerzenie zakresu zadania.
Z poważaniem, Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 274