Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługi wsparcia administrowania infrastrukturą serwerową oraz sieciową

Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2022 11:02:00
Składania : 13-10-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Adres siedziby: ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa

Okres umowy: 1 rok (01.01.2023-31.12.2023

Szacowanie wartości zamówienia dot. Usługi wsparcia administrowania infrastrukturą serwerową oraz sieciową z zakresem czynności poniżej:

 

  1. Monitorowanie sprzętu sieciowego (infrastruktura FortiNet), oprogramowania (Veeam Backup, vmWare), serwerów (Windows Server 2022), serwery backupowe, Serwer NAS (QNAP)- w trzech lokalizacjach Zamawiającego 
  2. Przyjmowanie zgłoszeń od zespołu IT dotyczących awarii i nieprawidłowości w działaniu sprzętu sieciowego i oprogramowania,
  3. Rekonfigurowanie, instalowanie, aktualizacje serwerów, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania,
  4. Monitorowanie baz SQL,
  5. Wnioskowanie o zakup nowych urządzeń sieciowych, podzespołów z uzasadnieniem wymiany sprzętu,
  6. Wsparcie przy administracji usługą Office365&Exchange Online.

 

W ramach usługi wsparcia, wyszczególniamy przykładowe czynności:

 

  1. Konfiguracja/aktualizacja/wdrażanie nowych serwerów (jeśli będzie konieczne)
  2. Cykliczne aktualizacje do najnowszych dostępnych wersji produktów FortiNet (FortiGate, FortiSwitch, AccessPoint),
  3. Monitoring pracy wszystkich urządzeń sieciowych, jak i łącza,
  4. Wdrażanie nowych maszyn wirtualnych,
  5. Wsparcie przy konserwacji serwerowni.

 

 

Wymagamy 80h wsparcia w miesiącu (w przypadku braku obecności członków zespołu IT oraz w przypadku awarii, koniecznej konfiguracji nowych sprzętów obecność w siedzibie zamawiającego).

Czas reakcji na awarie krytyczne nie powinien przekroczyć 2 godzin (reakcja zdalna lub stacjonarna, w zależności od sytuacji).

Czas reakcji na zgłoszenia z niższym priorytetem nie powinien przekroczyć 8 godzin roboczych.




W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena cena za rok 1 lat - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 562