Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie Projektu planu remediacji dla działek o numerach 6/17; 7/18; 7/12; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul.Darzyborskiej w Poznaniu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu ustalającej Plan remediacji

Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2022 18:00:00
Składania : 28-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-10-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Opracowaniu Projektu planu remediacji odpowiadającego wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska -  dla działek o numerach 6/17; 7/18; 7/12; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu ustalającej Plan remediacji - zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu nr WSS.513.1.2022.ASB.3 z dnia 13 maja 2022 r.

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 41 58 630 e-mail:  joakry@zkzl.poznan.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał_nr_2_do_IPU_Raport.pdf pdf 4029.06 2022-10-22 11:21:05 Kryterium
IPU_remediacja _gruntu_załącznik_1.pdf pdf 292.87 2022-10-18 14:30:09 Kryterium
zał_3_do_IPU.pdf pdf 598.2 2022-10-18 14:30:23 Kryterium
2022_10_10_Odpowiedż na pytania - remediacja gruntu.pdf pdf 173.12 2022-10-10 16:20:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-03 11:48 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało złożonych 8 ofert. Zamawiający jako najkorzystniejszą pod względem ceny wybrał ofertę złożoną przez firmę Multiconsult Polska Sp. z o.o. z zaoferowaną ceną za wykonania przedmiotu zamówienia w kwocie 9 840.00 zł brutto.
2022-10-25 09:36 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęło zapytanie: "Poprosimy o PRZEDŁUŻENIE TERMINU ZŁOŻENIA OFERTY DO 4 LISTOPADA".
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że nie modyfikuje terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
2022-10-22 11:29 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że do prowadzonego postępowania wpłynęły następujące pytania:
1."Do poprawnego sporządzenia projektu planu remediacji niezbędne będą profile litologiczne otworów wykonanych na etapie badań wstępnych (wraz z zaznaczeniem głębokości poboru próby). Ponadto, jest to konieczne dla poprawnego zaprojektowania badań szczegółowych, bowiem próby gruntów muszą zostać pobrane poniżej przekształconego mechanicznie profilu glebowego i w PPR należy to wykazać. Z powodu braku profili otworów nie mamy wiedzy odnośnie miąższości nasypów oraz poprawności pobrania prób na etapie badań wstępnych."
2. "Dokumentacja badań wstępnych powinna zawierać informacje m.in. o: miejscach pobrania próbek, w tym adres, numery działek ewidencyjnych oraz współrzędne określone z wykorzystaniem systemu nawigacji satelitarnej (GPS). Uprzejmie proszę o udostępnienie wykazu współrzędnych miejsc pobierania pojedynczych próbek z sekcji (po 15 sz. w każdej sekcji) oraz wykazu współrzędnych miejsc pobierania próbek gleby z otworów badawczych. "
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że do postępowania dodano uzupełniony o wyżej wskazane informacje załącznik nr 2 tj. Raport z badań poziomu zanieczyszczeń gruntu.
2022-10-18 14:19 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że do prowadzonego postępowania wpłynęło następujące pytanie:
„Po przeanalizowaniu dostępnych danych dotyczących informacji przestrzennej i numerów ewidencyjnych działek prosimy o zaktualizowanie, których działek ma dotyczyć opracowanie, ponieważ kilka numerów nie zgadza się wg zaznaczonych na planie załączonym do Raportu. Prosimy o dokładne wskazanie terenu opracowania”
Zamawiający odpowiada, że Projekt planu remediacji powinien być wykonany dla działek o numerach 6/17; 7/38; 7/42; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zmianie uległa treść Istotnych Postanowień Umowy oraz załącznika nr 2.
Zamawiający prosi o zapoznanie się z jego treścią, przy czym najważniejsze zmiany dotyczą:
1) Rozszerzono zakres przedmiotu Umowy dodając zapis, że obejmuje on: wykonanie niezbędnych ekspertyz, analiz, badań szczegółowych określających stan zanieczyszczenia przedmiotowego terenu oraz pozyskanie wypisów i wyrysów dla wyżej wskazanych działek, o ile okażą się konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.
2) Skorygowano numerację dwóch działek. W pierwotnej wersji IPU wskazano, że przedmiot Umowy obejmuje działki o numerach 6/17; 7/18; 7/12; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu, podczas gdy powinno być wpisane działki o numerach 6/17; 7/38; 7/42; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul. Darzyborskiej w Poznaniu.
3) Załączono skorygowany w zakresie numeracji działek Raport z badań poziomu zanieczyszczeń gruntu z dnia 4 stycznia 2022 r.

Ponadto Zamawiający informuje, że skierował wniosek do RDOŚ w sprawie skorygowania oczywistej omyłki pisarskiej w zakresie numeracji działek w decyzji z dnia 13 maja 2021 r.
2022-10-10 16:20 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęły następujące pytania:
1. Czy zamawiający może wydłużyć termin na wykonanie przedmiotu umowy do 15 tygodni?
2. Uzyskanie decyzji przez RDOŚ jest zależne od pracy urzędników, za które Wykonawca nie odpowiada. Czy w związku z powyższym, Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia z odpowiedzialności Wykonawcy, dochowania 10 tygodniowego terminu realizacji zadania z uwagi na pracę osób trzecich - urzędników RDOŚ?
3. Po czyjej stronie (Wykonawcy czy Zamawiającego) leży dokonanie opłat administracyjnych (opłata za czynności urzędowe oraz opłata za pełnomocnictwo) a także opłata za ewentualne pozyskanie wypisu i wyrysu dla działek objętych projektem?
4. Czy Zamawiający dostarczy Wykonawcy aktualne wypisy i wyrysy działek z ewidencji gruntów objętych projektem?
5. Po czyjej stronie (Zamawiającego czy Wykonawcy) leży odpowiedzialność za poprawność wykonanych badań niezbędnych do wykonania projektu?
6. Czy Zamawiający posiada preferencje związane z wyborem technologii remediacji w przedmiotowym projekcie, czy wybór w tym zakresie należy do Wykonawcy, który uwzględniając techniczne i ekonomiczne aspekty prowadzenia remediacji podejmuje samodzielną decyzję?
7. Jakie kryterium decyduje o wyborze Wykonawcy?
8. Czy Zamawiający może umieścić na stronie postępowania ogólne warunki zamówienia, ogólne warunki umowy oraz klauzulę informacyjną rodo? Umieszczone linki nie odpowiadają.

Zamawiający podaję, że odpowiedzi na wyżej wskazane pytania znajdują się z załączonym do komunikatu pliku.

2022_10_10_Odpowiedż [...].pdf

2022-10-10 15:39 Joanna Kryske Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące pytanie:
"zgodnie z zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu nr WSS.513.1.2022.ASB.3 z dnia 13 maja 2022 r. konieczne było przeprowadzenie badań szczegółowych. Uprzejmie proszę o udostępnienie dokumentacji badań szczegółowych przeprowadzonych dla tego terenu"
Zamawiający odpowiada, że w skład przedmiotu zamówienia - tj. opracowania projektu planu remediacji wchodzi także wykonanie badań szczegółowych wskazanych w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu nr WSS.513.1.2022.ASB.3 z dnia 13 maja 2022 r.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Projektu planu remediacji dla działek o numerach 6/17; 7/18; 7/12; 6/33; 7/28; 7/29; 7/30; 6/32; 6/31; 6/34; 7/31; 7/34; 7/15; 7/24, ark. 14, obręb Kobylepole, zlokalizowanych przy ul.Darzyborskiej w Poznaniu wraz z uzyskaniem ostatecznej decy Proszę o podanie ceny uwzględniającej wszystkie koszty jakie Zamawiający poniesie zgodnie z załączoną dokumentacją. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Umowy w terminie 10 tygodni licząc od dnia zawarcia Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
5 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

zał_nr_2_do_IPU_Rapo [...].pdf

IPU_remediacja _grun [...].pdf

zał_3_do_IPU.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 858