Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-327/2022 SERWIS TECHNICZNY APARATURY MEDYCZNEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2022 11:12:00
Składania : 26-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 26-10-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pogwarancyjnych serwisów technicznych pomp infuzyjnych, stołów operacyjnych, kardiomonitorów, łóżek elektrycznych, lamp operacyjnych oraz inkubatorów zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przeglądy techniczne sprzętu medycznego mają odbywać się wg. zaleceń producenta obejmując przegląd urządzenia i ewentualną wymianę części zalecanych przez producenta (dotyczy tylko zadania nr 29).


Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia jest określony w:

1)      Formularzu Ofertowym –  Załącznik nr 1 do SWZ,

2)      Formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących Załączniki 1.1 - 1.29,

3)                  Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8, 8a, 8b, 8c, 8d i 8e do SWZ.


Serwis techniczny musi być realizowany przez osoby posiadające minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu tożsamego w/w postępowaniu

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowanew 4-10-2022).pdf pdf 314.73 2022-10-04 11:12:00 Postępowanie
SWZ_327.pdf pdf 8656.08 2022-10-04 11:12:00 Postępowanie
Załaczniki.zip zip 356.6 2022-10-04 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.11 - Formularz asortymentowo-cenowy POMPY-STOŁY - modyfikacja.xlsx xlsx 118.02 2022-10-04 12:30:41 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 76.5 2022-10-04 12:36:37 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 758.63 2022-10-06 12:43:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 214 2022-10-06 12:43:40 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.12 - 1.19 - Formularz asortymentowo-cenowy KARDIOMONITORY - modyfikacja.xls xls 231.5 2022-10-06 12:43:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 703.69 2022-10-17 13:58:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 199.5 2022-10-17 13:58:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o sprostowaniu (17-10-2022).pdf pdf 40.63 2022-10-17 13:58:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa — modyfikacja.docx docx 52.81 2022-10-17 13:58:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 738.23 2022-10-21 08:59:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 203 2022-10-21 08:59:47 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Umowa — modyfikacja — 2.docx docx 52.94 2022-10-21 08:59:47 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 1090.53 2022-10-26 10:21:17 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 90.5 2022-10-26 10:21:17 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania wykonawcy.pdf pdf 1999.56 2022-11-24 11:38:51 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania wykonawcy.doc doc 234.5 2022-11-24 11:38:51 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania wykonawcy - Pakiet nr 25.doc doc 58.5 2022-11-24 14:04:56 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania wykonawcy - Pakiet nr 25.pdf pdf 399.48 2022-11-24 14:04:56 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (05-01-2023).pdf pdf 518.48 2023-01-05 11:47:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-05 11:47 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (05-01-2023)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-11-24 14:04 Jacek Banaszak Wyniki postępowania wykonawcy - Pakiet nr 25

Wyniki postępowania [...].doc

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-11-24 11:38 Jacek Banaszak Wyniki postępowania wykonawcy

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2022-10-26 10:21 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-10-26 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: SERWIS TECHNICSZNY APARATURY MEDYCZNEJ przeznaczył kwotę 285 029,14 zł brutto w tym:
Nr Pakietu Nazwa pakietu Wartość brutto
1 Zadanie nr 1 - Pompy infuzyjne 4 320,00 zł
2 Zadanie nr 2 - Pompy infuzyjne 20 044,80 zł
3 Zadanie nr 4 - Pompy infuzyjne 5 832,00 zł
4 Zadanie nr 7 - Pompy infuzyjne 904,00 zł
5 Zadanie nr 8 - Pompy infuzyjne 50 328,00 zł
6 Zadanie nr 9 - Stoły operacyjne 8 942,40 zł
7 Zadanie nr 11 - Stoły operacyjne 16 922,52 zł
8 Zadanie nr 12 - Stoły operacyjne 3 060,90 zł
9 Zadanie nr 13 - Stoły operacyjne 3 351,00 zł
10 Zadanie nr 14 - Stoły operacyjne 4 989,60 zł
11 Zadanie nr 15 - Stoły operacyjne 1 045,23 zł
12 Zadanie nr 1 - Kardiomonitory 3 920,00
13 Zadanie nr 2 - Kardiomonitory 16 917,12
14 Zadanie nr 3 - Kardiomonitory 45 878,40
15 Zadanie nr 4 - Kardiomonitory 607,04
16 Zadanie nr 6 - Kardiomonitory 3 365,28
17 Zadanie nr 9 - Kardiomonitory 466,67
18 Zadanie nr 10 - Kardiomonitory 1 360,80
19 Zadanie nr 11 - Kardiomonitory 1943,05
20 Zadanie nr 2 – łóżka elektryczne 16 830,00
21 Zadanie nr 3 – łóżka elektryczne 2 160,00
22 Zadanie nr 4 – łóżka elektryczne 3 870,00
23 Zadanie nr 5 – łóżka elektryczne 1 350,00
24 Zadanie nr 6 – łóżka elektryczne 1 980,00
25 Zadanie nr 8 – łóżka elektryczne 5 940,00
26 Zadanie nr 10 – łóżka elektryczne 1 080,00
27 Zadanie nr 12 – łóżka elektryczne 4 950,00
28 Zadanie 2 – lampy operacyjne 11491,2
29 Zadanie nr 1 - inkubatory 54 486,00
2022-10-21 08:59 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

Załącznik nr 2 - Umo [...].docx

2022-10-17 13:58 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców

UWAGA: zmiana terminu składania ofert.

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Ogłoszenie o sprosto [...].pdf

Załącznik nr 2 - Umo [...].docx

2022-10-06 12:43 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 1.12 - [...].xls

2022-10-04 12:36 Jacek Banaszak Zamawiający uzupełnia dokumenty postępowania o brakująca edytowalną wersję Załącznika nr 1 - formularza ofertowy.

Załącznik nr 1 - For [...].doc

2022-10-04 12:30 Jacek Banaszak Zamawiający modyfikuje ilości przeglądów w zakresie zadań obejmujących stoły operacyjne tj. ZADANIA NR 9 DO 15 w następujący sposób tj. z 3 przeglądów na 2.

Zmodyfikowany plik w załączeniu

Załącznik nr 1.1 - 1 [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1067