Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-10-2022 09:24:00 |
Placing offers : | 19-10-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 19-10-2022 09:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Zawiadomienie o zmianie SWZ – pkt. XVIII ppkt. 4
Zamawiający, działając na podstawie art. 137 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych informuje o zmianie SWZ w ten sposób, że dokonuje korekty pkt. XVIII ppkt. 4 w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie:
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-11-02 15:01 | Janusz Kustosz | Informacja o unieważnieniu postępowania. |
2022-10-21 13:02 | Michael Janowski | Ponownie zamieszczona informacja z otwarcia ofert z powodu braku załącznika. |
2022-10-19 14:21 | Michael Janowski | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2022-10-19 09:00 | Buyer message |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
całości
zamówienia: Netto: 340 000,00 zł , Brutto(z 23%VAT): 418 200,00zł 1. Część 1 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Opacz 7 000,00 2. Część 2 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Chrusty 5 000,00 3. Część 3 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Trąby 40 000,00 4. Część 4 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Tunel 35 000,00 5. Cześć 5 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Klonów 130 000,00 6. Część 6 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Sosnówka 20 000,00 7. Część 7 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Trzyciąż 103 000,00 Razem k.b. 340 000,00 Podatek VAT 23% 78 200,00 Ogółem 418 200,00 |
2022-10-06 08:43 | Janusz Kustosz | Zmiana treści SWZ. |
2022-10-06 08:36 | Janusz Kustosz | Zmiana treści SWZ. |
Announcements