Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.ZP.271.20.2022 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2022/2023 z podziałem na części

Magdalena Kruczek
Gmina Grybów
Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2022 10:42:00
Składania : 11-10-2022 11:00:00
Otwarcia : 11-10-2022 11:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20.2022 SWZ.pdf pdf 828.67 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 187.17 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 77.5 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 2 Oświadczenie.doc doc 84.5 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 umowa.pdf pdf 518.55 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wykaz urządzeń.docx docx 15.78 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 5 Oświadczenie grupa kapitłowa.docx docx 15.22 2022-10-03 10:42:00 Postępowanie
20.2022 Informacje podane po otwarciu ofert.pdf pdf 492.9 2022-10-11 14:01:04 Publiczna wiadomość
20.2022 Zaw. o uniewaznieniu części nr 1 Binczarowa.pdf pdf 414.51 2022-10-27 14:53:59 Publiczna wiadomość
20.2022 Zaw. o wyniku postępowania.pdf pdf 471.96 2022-10-28 10:12:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-28 10:12 Magdalena Kruczek Zawiadomienie o wyniku postępowania

20.2022 Zaw. o wynik [...].pdf

2022-10-27 14:53 Magdalena Kruczek Informacja o unieważnieniu postępowania na część nr 1

20.2022 Zaw. o uniew [...].pdf

2022-10-11 14:01 Magdalena Kruczek Informacje podane po otwarciu ofert

20.2022 Informacje p [...].pdf

2022-10-11 11:23 Magdalena Kruczek Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Część 1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Binczarowa - 78 300,00 zł.
Część 2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa I (lewa strona drogi powiatowej Królowa Górna – Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K) - 94 500,00 zł.
Część 3. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa II (prawa strona drogi powiatowej Królowa Górna - Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K) - 94 500,00 zł.
Część 4. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Polna - 75 600,00 zł.
Część 5. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stróże + Wyskitna - 86 400,00 zł.
Część 6. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Siołkowa - 83 700,00 zł.
2022-10-11 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
Część 1:

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1227