- Strona główna
- Postępowanie ID 670434
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
237/ZP/2022 „KMP Ostrołęka - dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb SPPP Ostrołęka”
Wystawiający
-
UżytkownikHubert Cis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-09-30 14:24:00
-
Składania2022-10-06 08:00:00
-
Otwarcie ofert2022-10-06 08:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
„KMP Ostrołęka -
dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb SPPP Ostrołęka”
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce ul. Janusza Korczak 16 , 07-409 Ostrołęka.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1- Przedmiar,opis przedmiotu zamówienia- b. budowlana , elektryczna.
2. Zamawiający wymaga, aby każda oferta
zawierała następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie –
Załącznik nr 2.
b) Oświadczenie RODO - Oświadczenie – Załącznik nr 3.
c) Uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów
Budownictwa.
d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys opracowany w formie szczegółowej/uproszczonej w celach informacyjnych.
2. Projekt
umowy – Załącznik nr 4
4. Zamówienia odbywają
się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
5. Zamawiający wyłącza ze
stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie
z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w
zamówieniach
publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym
(Dz. U. 2020 poz. 1666).
6. Zamawiający wyłącza ze stosowania
przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych
ustrukturyzowanych
dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9
listopada
2018
roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na
roboty
budowlane
lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
7. Zawarcie umowy powinno
nastąpić w terminie 10 dni, od dnia następnego, po dniu
wyłonienia
wykonawcy
i ogłoszenia informacji o wyborze wykonawcy.
8. Zamawiający ma możliwość
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?