Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 29-09-2022 10:28:00 |
Placing offers : | 07-10-2022 09:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Warunki zakupu:
1. Termin realizacji 21 dni od dnia ogłoszenia wyboru ofert.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /załadunku/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.
5. W przypadku dostarczenia towaru z widocznymi wadami lub uszkodzeniami zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu oraz naprawy wad na koszt wykonawcy.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
9. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1-9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67-263-22-33- wew. 329 w dni robocze od godziny 7:30 do godz. 15:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements