Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Renowacja mebli

Deadlines:
Published : 29-09-2022 10:28:00
Placing offers : 07-10-2022 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Warunki zakupu:

1. Termin realizacji  21 dni  od dnia ogłoszenia wyboru ofert. 

2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /załadunku/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.

4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl.

5. W przypadku dostarczenia towaru z widocznymi wadami lub uszkodzeniami zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu oraz naprawy wad na koszt wykonawcy.

6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. 

7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.

8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

9. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1-9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835)



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67-263-22-33- wew. 329 w dni robocze od godziny 7:30 do godz. 15:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
20220929_093109.jpg jpg 3019.1 2022-09-29 10:28:00 Subject of the order
20220929_093113.jpg jpg 2922.68 2022-09-29 10:28:00 Subject of the order
20220929_093120.jpg jpg 2585.05 2022-09-29 10:28:00 Subject of the order
20220929_093126.jpg jpg 2840.01 2022-09-29 10:28:00 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana obicia i renowacja drewna Wymiana obicia na siedzisku i oparciu foteli obustronnie (kolor i rodzaj materiału zostanie wybrany ze wzornika po wyborze oferty - Zamawiający wymaga dołączenia wzornika tkanin do oferty). Renowacja drewna foteli ( zdjęcie starej warstwy lakieru, oszlifowanie i odmalowanie- lakierem bezbarwnym).

20220929_093109.jpg

20220929_093113.jpg

20220929_093120.jpg

20220929_093126.jpg

8 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Podstawy wykluczenia - Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1-9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835). Proszę wpisać "nie podlegam wykluczeniu" (0)
6 Wzornik tkanin - Zamawiający wymaga załączenia do oferty wzornika tkanin wraz podaną gramaturą tkanin. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 181