Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-09-2022 09:32:00 |
Składania : | 28-09-2022 10:50:41 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach, zaprasza do
udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych na dostawę chusteczek nawilżanych.
I.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego-Miejska Hala Targowa ,,Galeria Skałka,, ul. Armii Krajowej 28 Starachowice, I piętro lok. 92 chusteczek nawilżanych typu Bambino-72 szt. w opakowaniu.
II. Termin realizacji
zamówienia:
Termin dostawy zamówienia -
do dnia 07.10.2022 r.
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
IV. Warunki udziału w
postępowaniu.
1.Posiadanie uprawnień do
wykonywania określonej działalności.
2.Posiadanie niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami
zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.
V. Płatność.
Zapłata nastąpi przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP,
split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z
centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego
będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS.
Zastrzegamy, że postępowanie
może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-09-28 10:50 | Justyna Dąbrowska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie błędnie wystawione |
Komunikaty