Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DUO.26.1.2022 Dostawa chusteczek nawilżanych

Justyna Dąbrowska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2022 09:32:00
Składania : 28-09-2022 10:50:41
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę chusteczek nawilżanych.

        I.            Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego-Miejska Hala Targowa ,,Galeria Skałka,, ul. Armii Krajowej 28 Starachowice, I piętro lok. 92 chusteczek nawilżanych typu Bambino-72 szt. w opakowaniu.

 

II. Termin realizacji zamówienia:

Termin dostawy zamówienia - do dnia 07.10.2022 r.

 

III. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu.

1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.

 

V. Płatność.

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS.

 

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

 Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-09-28 10:50 Justyna Dąbrowska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie błędnie wystawione

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 chusteczki nawilżane typu Bambino, 72 szt. w opakowaniu 70 opak. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy zamówienia - do dnia 07.10.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 158