Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-09-2022 09:04:00 |
Składania : | 10-10-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 10-10-2022 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie polegającego na :
1) wykonaniu wtórnego uszczelnienia studni SD2/2, SD3/2, G1 oraz na uszczelnieniu ( np. zaiłowaniu) rurki piezometrycznej przy studni B3/2. Wszystkie studnie zlokalizowane są na ujęciu wody Granica w Świnoujściu.
Budowa studni została przedstawiona na zbiorczych zestawieniach wyników wiercenia (załączniki od nr 2 do nr 5 do siwz), które zostały potwierdzone poprzez inspekcję geofizyczną studni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do siwz.
2) Regeneracji studni B3/2, SD2/2, SD3/2 oraz G1 - oczyszczenie studni (usunięcie zalegających na dnie elementów), filtra, strefy przyfiltrowej z osadów (poprawę stanu technicznego studni określaną jako % sprawność studni w stosunku do wydajności jednostkowej z okresu jej budowy. Spadek wydajności jednostkowej studni wiąże się z kolmatacją filtra i strefy przyfiltrowej).
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 21 grudnia 2022r.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.6. wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.7. SIWZ ( § 14 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty
4.7. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,
4.8. wykaz zrealizowanych zadań – załącznik nr 5 do oferty
4.9. dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej pięć robót wtórnego uszczelnienia studni głębinowych powyżej głębokości 5m,
4.10. dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej pięć skutecznych regeneracji studni głębinowych,
4.11. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty,
4.12. dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.13. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 7 do oferty,
4.14. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 8 do oferty,
4.15. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 9 do oferty,
4.16. oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) – załącznik nr 10 do oferty,
4.17. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 11 do oferty,
4.18. harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.13., 4.14., 4.15., 4.16., 4.17.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2022-10-10 14:47 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje zawiadomienie o unieważnieniu prowadzonego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/1143/201/2022/KSz |
Komunikaty