Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZO.08.2022 Remont dachu budynku gospodarczego przy ul. Daszyńskiego 10 we Wschowie należącego do Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2022 11:47:00
Składania : 05-10-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Ofertę można również złożyć w formie papierowej, na wzorze stanowiącym załącznik do postępowania i dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego do siedziby Zamawiającego:

Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

ul. Daszyńskiego 10

67-400 Wschowa


Ofertę w formie papierowej należy dostarczyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 05.10.2022 r. do godz. 09:00.


Termin realizacji zamówienia - do 2 tygodni od dnia otrzymania zamówienia.


Planowana ilość materiałów jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w ofercie.

Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu terminu.


Warunki udziału oraz przesłanki wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu.

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)  oświadczy, że posiada wymagane uprawnienia oraz potencjał techniczny i finansowy oraz zasoby niezbędne i wystarczające do realizacji niniejszego zamówienia.

2.      O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:

1)    nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2)  jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)   uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

c)    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

3)  z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;

4)   złożył ofertę podlegającą odrzuceniu w niniejszym postępowaniu w zakresie opisanym
w przedmiotowej procedurze. Zamawiający odrzuci ofertę:

a)   której treść nie odpowiada treści przedmiotowej procedury zapytania ofertowego
w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia;

b)   złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym;

c) Wykonawcy, który nie składa wyjaśnień w zakresie oferty, o które poprosił Zamawiający, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego;

d)   złożoną po terminie wyznaczonym do składania ofert;

5) podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwanej dalej „UOBN”, tj.  Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;

b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;

c)  którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.

3.      Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 5 powyzej następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.

Pozostałe wymagania Zamawiającego:

1.      Zamawiający wymaga, by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia.

2.      Zamawiający zastrzega, że cena oferty nie podlega waloryzacji w trakcie trwania zamówienia.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 65 540 84 65

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.docx docx 25.97 2022-09-28 11:47:00 Postępowanie
Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego PODPISANY.pdf pdf 802.11 2022-10-11 08:49:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-11 08:49 Beata Jurek Zamawiający publikuje w załączeniu protokół z postępowania, zawierający informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w niniejszym postępowaniu.

Protokół postępowani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż starych łat Demontaż starych łat. Planowana ilość jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe 350 mb - (0)
2 Montaż łat Montaż nowych łat ø6x7cm. Planowana ilość jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe 350 mb - (0)
3 Czyszczenie i konserwacja rynien Wyczyszczenie oraz konserwacja obecnego systemu orynnowania. Planowana ilość jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe 65 mb - (0)
4 Montaż nowej blachy trapezowej Montaż nowej blachy trapezowej T-35 matowej w kolorze grafitowym lub szarym. Planowana ilość jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe 435 m^2 - (0)
5 Montaż wiatrownic Planowana ilość jest ilością szacunkową przyjętą przez Zamawiającego na potrzeby wyceny ofert. Faktyczna ilość może się różnić, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe 15 mb - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 tygodnie od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty zakupu i transportu materiału oraz posprzątania terenu budowy, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - Oświadczam, że spełniam warunki udziału i nie podlegam wykluczeniu z postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
6 Oświadczenie o związaniu ofertą - Oświadczam, że uważam się związanym niniejszą ofertą w ciągu 40 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 405