Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2022 19:51:00
Składania : 05-10-2022 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie, z podziałem na cztery części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg wyboru Wykonawcy na jedną lub więcej części zamówienia.
Zapraszamy do zapoznania się z załączoną dokumentacją Zapytania Ofertowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik_1_do_ZO_SOPZ_gadżety reklamowe.pdf pdf 681.62 2022-09-26 19:51:00 Postępowanie
Załącznik_2_do_ZO_Wzór_umowy_gadżety_reklamowe.pdf pdf 731.68 2022-09-26 19:51:00 Postępowanie
Zapytanie_ofertowe_dostawa_gadżetów_reklamowych.pdf pdf 368.61 2022-09-26 19:51:00 Postępowanie
Załącznik_1A _do_ZO_Formularz_asortymentowo_cenowy_gadżety_reklamowe.xlsx xlsx 817.14 2022-09-26 19:51:00 Kryterium
Załącznik_3_informacja_RODO.pdf pdf 360.92 2022-09-26 19:51:00 Kryterium
wyniki_gadżety_reklamowe_część_I_II_III_IV_10102022.pdf pdf 435.06 2022-10-10 13:37:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-10 13:37 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie przekazuje (publikuje) w załączeniu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr I, II, III i IV postępowania na dostawę gadżetów reklamowych z nadrukiem.

wyniki_gadżety_rekla [...].pdf

2022-10-03 10:24 Ewelina Granat W związku z pytaniem/ wiadomością od wykonawcy w zakresie asortymentu objętego zamówieniem, Zamawiający udostępnia to pytanie (bez ujawniania źródła) wraz z odpowiedzią: Pytanie/ wiadomość nr 2: Piszę z pytaniem, dotyczącym szczegółów zamówienia.
W prawie każdym punkcie wskazane są kolory. Chciałbym wyjaśnić, czy można wybrać jeden z kolorów, czy to musi być mieszanka wszystkich wymienionych? Pytam o to, ponieważ nie każdy gadżet mamy we wszystkich wymienionych kolorach. Odpowiedź na pytanie/ wiadomość nr 2: Zamawiający wyjaśnia, że wymaganie dotyczące rożnych kolorów asortymentów w CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA należy rozumieć jako miks kolorów wymienionych w danej pozycji asortymentowej lub asortyment w co najmniej w jednym z tych kolorów. Powyższe nie dotyczy jednak worków bawełnianych, worków korkowych, toreb na dokumenty, toreb bawełnianych, smyczy reklamowych, parasoli, które należy zaoferować we wszystkich przewidzianych kolorach.
2022-09-28 17:44 Ewelina Granat W związku z pytaniem/ wiadomością od wykonawcy w zakresie asortymentu objętego CZĘŚCIĄ I ZAMÓWIENIA, Zamawiający udostępnia to pytanie (bez ujawniania źródła) wraz z odpowiedzią:
Pytanie/ wiadomość nr 1:
''CZYŚCIK DO MONITORÓW TRIM'' dostępny u dostawcy tylko w kolorze niebieskim.
Odpowiedź na pytanie/ wiadomość nr 1:
Zamawiający wyjaśnia, że dopuszcza zaoferowanie ''CZYŚCIKA DO MONITORÓW TRIM'' w kolorach czarnym, szarym, granatowym/ niebieskim, przez co należy rozumieć miks czyścików we wszystkich tych kolorach lub w dwóch spośród tych kolorów lub całość dostawy w jednym z tych kolorów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - worki bawełniane, korkowe, torby,czyściki do monitorów, zakładki do książek, ołówki, kredki, długopisy, notatniki ekologiczne, smycze, piłeczki antystress, kubki plastikowe, świece, układanki i gry, parasole, wizytowniki, pendrivy, doniczki oraz słodycze - krówki. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - eleganckie etui na długopis. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
3 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - pióro kulkowe w etui. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
4 CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA jest dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie - koszulki bawełniane. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia i pozostałe postanowienia zawiera Wzór umowy – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie protokołu odbioru dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot zamówienia będzie realizowany do 20 dni roboczych licząc od dnia ostatecznej akceptacji artykułów (gadżetów) przez Zamawiającego. Szczegółowe terminy zawiera załącznik nr 1 - SOPZ oraz załącznik nr 2 - Wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy, w szczególności koszty surowców, materiałów, koszty nadruku i konfekcjonowania, koszty osobowe koszty energii i innych mediów, koszty ewentualnego podwykonawstwa, koszty transportu/ wysyłki, w tym dostarczenia, rozładunku i wniesienia do pomieszczenia w budynku Zamawiającego oraz wszelkie opłaty, narzuty, podatki, koszty zw. z ubezpieczeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany zakres dostawy (części zamówienia, na które składana jest oferta) i wyliczenie ceny oferty - Należy potwierdzić oferowany zakres dostawy - części zamówienia na które składana jest oferta i w tym celu przedstawić kalkulację ceny ofertowej netto i brutto za oferowany zakres oznaczony jako część I, II, III, IV zamówienia, w tym podać ceny składowych asortymentów i wyliczyć cenę netto i brutto każdej części zamówienia, na którą składana jest oferta. Kalkulację należy sporządzić wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego - Formularz asortymentowo - cenowy i załączyć ww. do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik_1A _do_ZO_ [...].xlsx

(0)
6 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot."

Załącznik_3_informac [...].pdf

(0)
7 Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 767