Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2022 14:21:00 |
Składania : | 29-09-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 29-09-2022 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa 1 szt. Skokochronu do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu, posiadającego świadectwo dopuszczenia CNBOP- aktualne na dzień dostawy.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawa do siedziby Zamawiającego – al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz: koszty dostawy po stronie dostawcy.
2.
Warunki płatności: faktura przelewowa, termin płatności 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
3. Termin dostawy: do 15.12.2022 r.
4.
Gwarancja: min. 24 miesiące bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.
7. Do oferty należy dołączyć kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnienie przez zaoferowany sprzęt wymagań technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 8317341
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty