Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2022 10:19:00 |
Składania : | 26-09-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-09-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Dostawę baterii litowych w ilości 30 szt.
1. Baterie litowe zaopatrzone w dolutowane przewody LGY o przekroju 0,25-0,5 (lub równoważne) o
długości nie mniejszej niż 15 cm, umożliwiające prawidłowy montaż baterii.
2. Dostarczane rzeczy będą fabrycznie nowe i pochodzić z seryjnej produkcji. Przez określenie fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkt wykonany w całości z podzespołów nowych (wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych), bez śladów uszkodzenia, umieszczony w opakowaniu producenta, chroniącym produkt przed uszkodzeniem. Wszystkie dostarczone materiały musza być oznakowane kodem/oznaczeniem producenta oraz informacją dot. typu urządzenia. Przez seryjną produkcję Zamawiający rozumie rzeczy dostępne w cennikach i katalogach produktów danego producenta. Rok produkcji przedstawiony na dostarczonych bateriach musi być aktualny tj. stosowny do roku dostawy (2022 r.),
Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę baterii z
cechą 2022 – na wniosek Wykonawcy.
3. Przedmiot Umowy dostarczany będzie przez Wykonawcę do
magazynu ul. Fabryczna 3 w Elblągu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ryzyko utraty
lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Zamawiającego z chwilą podpisania przez
Zamawiającego protokołu odbioru. Dostawy realizowane będą w godzinach od 7:30
do 14:00
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować jednorazową
dostawę tj. 30 szt. w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
5. Okres rękojmi: minimum 12
m-cy. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od
momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres
rękojmi– na 12 miesięcy, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z
postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać
wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14
dni licząc od daty zgłoszenia.
6. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku
stwierdzenia wad (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech)
dni od daty zgłoszenia.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za sztukę. Ilość dostarczonych rzeczy i kompletność potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
1. Warunki płatności:
a) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
b) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-10-03 10:32 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostało ponownie rozstrzygnięte z uwagi na odstąpienie od realizacji zamówienia. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma Multicom Mateusz Botkiewicz. |
2022-09-28 10:45 | Malwina Pawełas | Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma KOSMAL Wojciech Kosmala. |
Komunikaty