Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZP.261.11.2.2022.BZ Wymiana zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno – biurowym – projekt – usługa wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej dotyczącej wymiany zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie

Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2022 14:20:00
Składania : 23-09-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji/Ośrodka.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, adres: ul. Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na realizację zamówienia pn.: „Wymiana zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno – biurowym – projekt – usługa wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej dotyczącej wymiany zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie".


Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. Zamówienie wyłączone jest spod rygoru stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 t.j. ze zm.).

1.       Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy (załączniki w niniejszym postępowaniu). 

2.       Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.11.2022 r.

3.       Miejsce realizacji zamówienia: Budynek administracyjno-biurowy zarządzany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie przy ulicy Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów.

4.       Kryteria oceny ofert: cena - 100%. 

5.       W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

6.       W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zapytania, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. 

7.       Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

8.       Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.

9.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 

10.    Zapytanie, a także warunki zapytania mogą być zmienione lub odwołane tzn. Zamawiający może bez podania przyczyny sprostować błędy pisarskie, rachunkowe lub inne oczywiste omyłki w treści Zapytania ofertowego. 

11.    Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zapytania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zapytania bez wyboru którejkolwiek z ofert. 

12.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

13.   Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Bartosz Zgłobicki tel.: /17/7470644 e-mail: b.zglobicki@rops.rzeszow.pl

14.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji, Zamawiający zastrzega  sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i podjęcia negocjacji lub wybrania oferty Wykonawcy, którego oferta jest kolejną najkorzystniejszą.

15.  Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania dla Wykonawcy, przedstawiono w załączniku nr 1 SOPZ do niniejszego zapytania ofertowego oraz w zapisach wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

16.  Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Podkarpackiego - pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, z siedzibą: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 (zwany dalej – Administrator).

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować telefonicznie lub poprzez skrzynkę mailową: Damian Chaber, nr tel.: (17) 8509232, iod@rops.rzeszow.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

4) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Pani/Pana dane innym podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów do wglądu w dokumentację lub kontroli dokumentacji związanej z realizacją zadań publicznych o charakterze wojewódzkim, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej.

5) W każdym czasie przysługuje Pani Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

6) Jeśli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji ww. celu.

9) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (OZP.261.11.2.2022.BZ o nazwie „Wymiana zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno – biurowym – projekt – usługa wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej dotyczącej wymiany zużytej instalacji elektrycznej w budynku administracyjno - biurowym Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie”) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. 

10) Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom: 

a) umieszczone na platformie zakupowej Zamawiającego;

b) wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 t.j.);

c) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Rzeszowie czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa);

d) administratorowi internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. na podstawie art. 28 ust. 3 RODO;

11) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zadania, do którego zostały zebrane, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.). Kategoria archiwalna u Administratora: B5.

12) Posiadacie Państwo prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;

b) usunięcia danych, jeśli zachodzą umożliwiające to okoliczności;

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. /17/ 74 70 644 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01a_Załącznik nr 1_SOPZ_UWDKPdIE_2022.pdf pdf 206.4 2022-09-19 14:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_SOPZ_UWDKPdIE_2022_wzór umowy.pdf pdf 272.21 2022-09-19 14:20:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-09-23 13:44 Bartosz Zgłobicki Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu oferty złożyło 2 Wykonawców.
Zamawiający przyznał następującą punktację złożonym ofertom:
1) Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych ELTOM Tomasz Madej, Stobierna 944B 36-002 Stobierna - 100,00 pkt;
2) Pracownia Projektowa "METROLUX" Jacek Sieńko, ul. Juliusza Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów - 44,69 pkt.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych ELTOM Tomasz Madej, Stobierna 944B 36-002 Stobierna za kwotę brutto: 19 680 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wykonania dokumentacji kosztorysowo – projektowej dotyczącej wymiany zużytej instalacji elektrycznej Wykonanie wszelkich prac związanych z opracowaniem dokumentacji kosztorysowo – projektowej wymiany instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku ROPS w Rzeszowie: 1. Usługa wykonania projektu wykonawczego; 2. Usługa wykonania dokumentacji kosztorysowo - projektowej niezbędnej do opracowania na jej podstawie opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), w szczególności przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz zestawienia materiałów. 1 usługa Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
Hetmańska 9
35-045, Rzeszów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 16.12.2022 r. od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 30.11.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 185