Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-09-2022 08:50:00 |
Składania : | 22-09-2022 08:50:00 |
Otwarcia : | 22-09-2022 08:55:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Przedmiotem zapytania jest wykonanie prac budowlanych w budynku Komisariatu Policji w Dobrej przy
ul. Dekerta 29
Zadanie
1. Docieplenie ścian styropianem gr.12 cm
2. Wymiana obróbek blakacharskich
3. Wykonanie warstwy zbrojącej
4. Wykonanie tynku gr 2mm ( tynk mineralny)
5, Malowanie farbą silikonową typu caparol Muresko Premium
6. Dostawa i montaż LOGO Policja - podświetlany wg załączonej specyfikacji
WYMAGANIA WYSTAWIAJĄCEGO
1. Osoba do kontaktu : Michał Filipiak 519608087
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /
przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia
towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie
https://platformazakupowa.pl/
5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
6. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
7.Oferent który niejednokrotnie nie
wywiązał się z oferty ( terminowość ,
zgodność z zamówieniem itp.) nie będzie
brany pod uwagę w postępowaniu
8.Termin realizacji robót: 8 tygodni od
podpisania zlecenia.
9. Do oferty należy dołączyć kosztorys szczegółowy w
formacie PDF lub ath ( oferent który nie złoży kosztorysu będzie wykluczony)
9. Przedmiar w załączniku
Komunikaty