Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2022 14:22:00 |
Składania : | 19-09-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-09-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Inwestycja (budowa ulicy) jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą nr 01/2021/4789/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Bełżyce inwestycji: Budowa ul. Wojska Polskiego nr 107042L wraz z rondem i przebudową dróg wewnętrznych.
Szanowni Państwo,
Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
(nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi zadanie „Budowa ul. Wojska Polskiego nr 107042L wraz z rondem i przebudową dróg wewnętrznych”.
znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 6/2022/MW
Link do przetargu, gdzie znajduje się dokumentacja techniczna (budowlana)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/651177
Przy sporządzaniu oferty zalecamy zapoznać się z projektem umowy wykonawczej (Zamawiający – Wykonawca robót budowlanych oraz wynikających z niej obowiązków Stron umowy np. program zapewnienia jakości, odbiory robót itp.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
Oświadczenie Wykonawcy
Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 2 – tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w następujących branżach:
Uwaga!!! Inspektor branży drogowej będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu Inspektorów.
Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru.
Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektorów różnych branż przed jedną osobę.
Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia oraz uzyskane dofinansowanie Zamawiający wymaga całego zespołu Inspektorów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Niniejsza inwestycja ma charakter strategiczny. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którąkolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Wykonawcy branż, a zatem do niewykonania całości zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty drogowe wraz z sieciami, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru.
Wartość najkorzystniejszej oferty wykonawczej wynosi 9.596.992,77 zł netto (tj. 11.804.301,11 zł brutto).
Wartość usług nadzoru w praktyce rynkowej liczona jest od wartości całości inwestycji. Zamawiający przyjmuje, że szacunkowa wartość tego zamówienia wynosi 1 % wartości całości inwestycji. Szacujemy, że wartość usług inspektorskich dla niniejszego zadania (usługi inspektorskie korzystają z autonomii postępowania) wynosi:
9.596.992,77 zł netto x 1 % = 95.969,93 zł netto.
Próg ustawowy do stosowania ustawy Pzp wynosi 130.000,00 zł netto.
Kryteria oceny oferty i ich waga: całkowita cena ofertowa brutto o wadze 100% na całość zadania.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (za wszystkie branże).
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.
Ofertę należy złożyć za pomocą przedmiotowej platformy zakupowej, wypełniając formularz na dole strony (należy podać cenę netto w zł z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku dla każdej z branż).
Po wpisaniu ceny netto za poszczególną branżę, należy wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT (o ile dotyczy / wybrać zwolniony o ile dotyczy). Platforma automatycznie przeliczy cenę netto / brutto za każdą branżę oraz policzy całkowitą cenę oferty w zł brutto, która będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert).
Termin związania ofertą – 30 dni.
W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
Urząd Miejski w Bełżycach
osoby do kontaktu:
Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81-516-27-37 (sprawy proceduralne)
Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-41 (sprawy budowlane)
Grzegorz Borowiec nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
Wojciech Sarna nr telefonu: 81-516-27-38 (sprawy budowlane)
Alicja Szewczyk nr telefonu: 81-517-23-32 (dofinansowanie programu)
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Projekt umowy
Umowa na sprawowanie nadzoru inwestorskiego
numer umowy na platformie zakupowej ______/2022/IDS/ST
zawarta w dniu ___.09.2022 r.
pomiędzy:
Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
NIP 713-29-84-379, REGON 431020084
zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce
Pana Piotra Adama Gradowskiego
a
________________________
NIP:____________, REGON: ____________
zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.
wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:
Strony oświadczają, że niniejsza umowa zwana dalej umową została zawarta w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
§ 1
§ 2
2. W przypadku gdy roboty budowlane będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu zakończenia i odbioru końcowego robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.
§ 3
1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę.
4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorze częściowym i odbiorze końcowym.
6) wydawanie Kierownikom budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
7) żądanie od Kierowników budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.
9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
10) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.
11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.
12) opiniowanie programu zapewnienia jakości.
13) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.
14) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
15) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.
16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
18) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.
19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.
20) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.
21) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.
22) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.
23) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.
24) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł.
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości.
25) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
26) stwierdzenie zakończenia etapu robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu częściowego oraz ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze.
27) poświadczenie terminu zakończenia robót.
28) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.
29) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
30) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.
31) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).
32) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:
1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.
6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
drogowa Koordynator zespołu Inspektorów |
|||
elektryczna |
|||
sanitarna |
|||
teletechniczna |
§ 4
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
§ 6
Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:
1) Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-41, 609-950-037
e-mail: stopylo@belzyce.pl
2) Grzegorz Borowiec nr tel. 81-516-27-38
e-mail: g.borowiec@belzyce.pl
3) Wojciech Sarna nr tel. 81-516-27-38
e-mail: w.sarna@belzyce.pl
§ 7
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
cena umowy netto w zł |
stawka podatku VAT |
wartość podatku VAT |
cena umowy brutto w zł |
|
|
|
|
branża |
wartość brutto w zł |
drogowa |
|
sanitarna |
|
elektryczna |
|
teletechniczna |
|
§ 8
§ 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§ 10
§ 11
1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.
§ 12
§ 13
§ 14
Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi i przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 15
Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 16
Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe i oferta Wykonawcy.
§ 17
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach.
podpisy |
|
Zamawiający (Gmina Bełżyce) |
Wykonawca |
Burmistrz |
|
Skarbnik |
Załączniki:
1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru (dostarcza Wykonawca)
2. Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 2 do umowy nr …… z dnia ……
oświadczenie Wykonawcy
Oświadczam, że podmiot który reprezentuję / osoby ze strony Wykonawcy nie zostały wpisane na tzw. „listy sankcyjne”, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2022-09-19 11:21 | Małgorzata Węgiel |
W
niniejszym
zapytaniu
ofertowym
złożono
8
ofert.
Oferty
są
udostępnione
powyżej. Postępowanie wygrała firma: ARKADIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ E2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA 38-120 Czudec, ul. Słoneczna 47 NIP 8191673368 z ceną 44.888,00 zł brutto. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy |
Komunikaty