Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2022 12:05:00 |
Składania : | 19-09-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | 19-09-2022 14:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen za usługę. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-09-19 10:19 | Mariusz Czyż | Zamawiający – Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, uprzejmie informuję iż wpłynęły następujące pytania w postępowaniu: Pytanie 1. "Mam pytanie w sprawie przetargu. Zamówienie dotyczy 320 kanapek, pytanie brzmi, czy wszystkie mają być jednego rodzaju czy określają Państwu jakiś podział z udziałem vege, wegetarian, mięso?". W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż 70% kanapek ma być mięsnych a 30% kanapek ma być wegetariańskich. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
2022-09-19 10:12 | Mariusz Czyż | Zamawiający – Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, uprzejmie informuję iż wpłynęły następujące pytania w postępowaniu: Pytanie 1. "w jakiej formie ma być serwowany lunch? czy w bufecie samoobsługowym, czy także w porcjach na wynos? czy Dostawca ma także przywieźć zastawę i sztućce, stoły bufetowe i koktajlowe wraz z bielizną oraz podgrzewacze do potraw?." W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż lunch ma być w bufecie samoobsługowym. Po stronie dostawcy zastawa, stoły koktajlowe, bufetowe itp. Lunch jest dla gości VIP. Pytanie 2. "O jakiej godzinie mają być dostarczone torby ze śniadaniami? Czy lunch to posiłek dla zawodników czy dla VIPów? (chodzi o dobór menu - schabowy czy perliczka)". W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje iż Torby ze śniadaniem mają być dostarczone do godz. 12:00. Lunch to posiłek dla VIPów. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
Komunikaty