Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-113-049-113/2022/KD Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym: KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Górze Śl., KPP w Jaworze, KPP w Lubinie, KPP w Lubaniu, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Kłodzku, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oleśnicy, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie, KPP w Ząbkowicach Śląskich i KPP w Złotoryi.

Katarzyna Dusza
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2022 10:43:00
Składania : 17-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 17-10-2022 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 435.99 2022-09-14 10:43:00 Postępowanie
SWZ wraz z zaącznikami.zip zip 4216.1 2022-09-14 10:43:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 382.5 2022-10-18 08:37:54 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Wykonawcy.doc doc 387 2022-11-04 13:54:06 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Wykonawcy - cz. 7 i 11.doc doc 384.5 2022-11-04 15:03:15 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę + odrzucenie.doc doc 494.5 2022-12-07 15:17:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-07 15:17 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 5, 13, 16, 17, 18 i 19 oraz informację o odrzuceniu oferty w części 18 postępowania.

Informacja o wyborze [...].doc

2022-11-04 15:03 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania w części 7 i 11.

Unieważnienie Wykona [...].doc

2022-11-04 13:54 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania w częściach: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 14 i 15.

Unieważnienie Wykona [...].doc

2022-10-18 08:37 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2022-10-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 311.736,00 złotych (brutto), w tym:
- dla części 1: 27.850,00 zł brutto;
- dla części 2: 22.750,00 zł brutto;
- dla części 3: 7.600,00 zł brutto;
- dla części 4: 2.900,00 zł brutto;
- dla części 5: 1.650,00 zł brutto;
- dla części 6: 7.800,00 zł brutto;
- dla części 7: 15.840,00 zł brutto;
- dla części 8: 89.000,00 zł brutto;
- dla części 9: 11.000,00 zł brutto;
- dla części 10: 8.340,00 zł brutto;
- dla części 11: 12.750,00 zł brutto;
- dla części 12: 10.944,00 zł brutto;
- dla części 13: 10.944,00 zł brutto;
- dla części 14: 7.440,00 zł brutto;
- dla części 15: 6.588,00 zł brutto;
- dla części 16: 30.250,00 zł brutto;
- dla części 17: 4.700,00 zł brutto;
- dla części 18: 6.750,00 zł brutto;
- dla części 19: 26.640,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 926