Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-09-2022 14:39:00 |
Składania : | 21-09-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-09-2022 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający - Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: Sukcesywna dostawa 510 sztuk płyt betonowych drogowych typu MON
Informacje ogólne o postępowaniu
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani korespondencji w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
Ilekroć
w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia użyte jest pojęcie „ustawa Pzp”
należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa 510 sztuk fabrycznie nowych płyt betonowych drogowych typu MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm
Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 4 700,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące siedemset i 00/100)
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach formalnych; Monika Rasmus, tel. (56) 45 04 877. Godziny pracy Zamawiającego: 7:00-15:00, od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu umowy w zakresie opracowania projektu wynosi 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do: 21.09.2022 r. godz. 10:00.
Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-10-04 09:36 | Monika Rasmus | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz odrzuceniu ofert |
2022-09-21 15:07 | Monika Rasmus | Informacja z otwarcia ofert |
2022-09-21 10:07 | Monika Rasmus | Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
2022-09-19 14:44 | Monika Rasmus | Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia |
Komunikaty